6 de GULDENGBERGZOMERTOCHT:
zaterdag 9 juni en zondag 10 juni 2007
Inschrijvingen in de dwarsschuur van ’t Goet te Wynckele, aan de Sporthal, Peperstraat Gullegem.
Grote parking achter de kerk op een 100 meter van startplaats via wandelpad. Kleedkamers en douches in de Sporthal. Voldoende afspuitplaatsen. Ruime bevoorrading en boterham na de rit.
De rit gaat oa. langs de Ponyhoeve, Provinciaal Domein Bergelen, ’t Hoge en de paadjes langs Heulebeek te Gullegem. Moorsele de Kezelberg het Vliegveld alsook het hippisch centrum Zilveren Spoor. Ledegem de oude spoorwegbedding. St.Eloois-Winkel met het Steenbekebos.
09 en 10/06/07 Gullegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Deze terug nog eens onder de mensen brengen want die staat volgende week zaterdag op mijn program!!!!
Iedereen is blijkbaar van plan van de regiotour te bollen maar ik niet.
Vorig jaar heb ik deze editie gemist (Zat toen in Lotenhulle),maar heb in het verleden al dikwijls hun zomer-tt gereden en na een jaartje afwezigheid ben ik terug van de partij.
Deze tt is de mooiste en de beste die deze streek aandoet.
Verveelt op geen moment,veel en goeie off-road,goeie organisatie,bevoorradingen,bepijling,.......en vooral den aprés.
Waarom???? Haha,ge moest da ne keer weten.
"Only the insiders know"

Iedereen is blijkbaar van plan van de regiotour te bollen maar ik niet.
Vorig jaar heb ik deze editie gemist (Zat toen in Lotenhulle),maar heb in het verleden al dikwijls hun zomer-tt gereden en na een jaartje afwezigheid ben ik terug van de partij.
Deze tt is de mooiste en de beste die deze streek aandoet.
Verveelt op geen moment,veel en goeie off-road,goeie organisatie,bevoorradingen,bepijling,.......en vooral den aprés.
Waarom???? Haha,ge moest da ne keer weten.
"Only the insiders know"
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Inderdaad ontegenzeggelijk dé beste TT in deze streek.veeteeteetje wrote: Deze tt is de mooiste en de beste die deze streek aandoet.
Verveelt op geen moment,veel en goeie off-road,goeie organisatie,bevoorradingen,bepijling,.......
Een aanrader voor iedereen die niet naar de Regiotour gaat en die ik met pijn in het hart links laat liggen. Misschien lukt het nog de zondag, want ik moet pas in de namiddag zitten voor de verkiezingen, maar 't zal ook wat van de beentjes na de regiotour afhangen. (alhoewel vorig jaar gelukt)
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Gullegem........
vorig jaar mijnen eersten zomertocht gereden met Filliberke en heb daar de microbe te pakken gehad
.Hopelijk zie ik mijn bed wel den nacht ervoor en ben ik wat frisser
dan vorig jaar............
Wat dienen après betreft;vorig jaar 1cola'tje en dan vlug mijn beddeke opgezocht in het snikhete weer.Maar dit jaar hebben we(met klein plateautje)niks gepland....
vorig jaar mijnen eersten zomertocht gereden met Filliberke en heb daar de microbe te pakken gehad
.Hopelijk zie ik mijn bed wel den nacht ervoor en ben ik wat frisser
Wat dienen après betreft;vorig jaar 1cola'tje en dan vlug mijn beddeke opgezocht in het snikhete weer.Maar dit jaar hebben we(met klein plateautje)niks gepland....