09 en 10/06/07 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Depjos
Mountainbiker

09 en 10/06/07 Gullegem

Post by Depjos »

6 de GULDENGBERGZOMERTOCHT:
zaterdag 9 juni en zondag 10 juni 2007
Inschrijvingen in de dwarsschuur van ’t Goet te Wynckele, aan de Sporthal, Peperstraat Gullegem.
Grote parking achter de kerk op een 100 meter van startplaats via wandelpad. Kleedkamers en douches in de Sporthal. Voldoende afspuitplaatsen. Ruime bevoorrading en boterham na de rit.
De rit gaat oa. langs de Ponyhoeve, Provinciaal Domein Bergelen, ’t Hoge en de paadjes langs Heulebeek te Gullegem. Moorsele de Kezelberg het Vliegveld alsook het hippisch centrum Zilveren Spoor. Ledegem de oude spoorwegbedding. St.Eloois-Winkel met het Steenbekebos.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze terug nog eens onder de mensen brengen want die staat volgende week zaterdag op mijn program!!!! :bounce: :bounce:

Iedereen is blijkbaar van plan van de regiotour te bollen maar ik niet.
Vorig jaar heb ik deze editie gemist (Zat toen in Lotenhulle),maar heb in het verleden al dikwijls hun zomer-tt gereden en na een jaartje afwezigheid ben ik terug van de partij.
Deze tt is de mooiste en de beste die deze streek aandoet.
Verveelt op geen moment,veel en goeie off-road,goeie organisatie,bevoorradingen,bepijling,.......en vooral den aprés.

Waarom???? Haha,ge moest da ne keer weten.
"Only the insiders know" 8) 8)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: Deze tt is de mooiste en de beste die deze streek aandoet.
Verveelt op geen moment,veel en goeie off-road,goeie organisatie,bevoorradingen,bepijling,.......
Inderdaad ontegenzeggelijk dé beste TT in deze streek.
Een aanrader voor iedereen die niet naar de Regiotour gaat en die ik met pijn in het hart links laat liggen. Misschien lukt het nog de zondag, want ik moet pas in de namiddag zitten voor de verkiezingen, maar 't zal ook wat van de beentjes na de regiotour afhangen. (alhoewel vorig jaar gelukt)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Deze staat al een tijdje in mijn agenda. Zal de eerste keer worden maar heb al veel goeie dingen gehoord en gelezen, kan niet mislukken dus.
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Ik heb deze al 3 keer gebold en ga er nu weer naartoe want het is inderdaad een hele mooie met een verzorgde organisatie!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Gullegem........

vorig jaar mijnen eersten zomertocht gereden met Filliberke en heb daar de microbe te pakken gehad :bounce:
.Hopelijk zie ik mijn bed wel den nacht ervoor en ben ik wat frisser :drunk: #-o dan vorig jaar............

Wat dienen après betreft;vorig jaar 1cola'tje en dan vlug mijn beddeke opgezocht in het snikhete weer.Maar dit jaar hebben we(met klein plateautje)niks gepland....
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

de regiotour laat ik ook links liggen, kwestie van af en toe prioriteiten te stellen é :wink:

dus ik zal er ook zijn ...

greetz

jocca
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

:cry: kwou er graag naartoe, de club rijdt er normaal gezien ook, maar mijn pols is gebroken ( valpartij s nachts in kester) dus weet nog niet hoelang ik in de pleister moet??? biken met een gebroken pols deed ik nu reeds bijna 3 weken, met pleister zal k t maar laten zeker?
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Inderdaad steeds een leuke rit, staat gepland voor zaterdag. 8)
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Tzal ook wel deze tocht worden ... :-D Hangt af van mijn pa natuurlijk ... Ik overtuig alleen maar :evil: :lol:
Nog nooit gereden, maar als veeteeteetje rijd gaat wel geen slechte tocht zijn :-D Zin om weer eens te babyzitn ? :lol:
Aanzetten word in de namiddag :-)

GRTZ tobi 8)
Post Reply