al een paar jaar deze mtbiketocht gereden
altijd een ander parcour
en altijd een goed parcour
een van de beste mtbiketochten ieder jaar opnieuw
zeer hoog mtbike gehalte
hopelijk word deze niet te druk
( vertrek tussen 10 en 11 uur dan valt dat altijd wel zeer mee )
17/06/07 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mountainsurfer
- Mountainbiker
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
heel jammer dat ik er nie bij kan zijn
anders ben ik al ieder jaar present geweest
ik ben net niet terug uit verlof(retourflight di 19 juni)
skitterende tocht met veel volk(jammer op de technische stroken dat het soms aanschuiven is)
daarom heb ik al een paar jaar heel vroeg gestart om files te vermijden
zeker tot volgend jaar
anders ben ik al ieder jaar present geweest
ik ben net niet terug uit verlof(retourflight di 19 juni)
skitterende tocht met veel volk(jammer op de technische stroken dat het soms aanschuiven is)
daarom heb ik al een paar jaar heel vroeg gestart om files te vermijden
zeker tot volgend jaar
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Drukte zal wel meevallen , laatste jaren max. rond de 1000 deelnemers.mountainsurfer wrote:al een paar jaar deze mtbiketocht gereden
altijd een ander parcour
zeer hoog mtbike gehalte
1000 deelnemers over in totaal 70km sturen , mag geen problemen geven.
Veel wintertochten hebben veel meer dan 1000 deelnemers die dan over 45/50km moeten rijden.
Velen slaan onze tocht dooreen met diegene die in januari gereden worden ,waar wij niets mee te zien hebben en die 3000 deelnemers lokt
De 2 lussen van de 70km zullen natuurlijk de kalmste zijn.
Eerst splitsing tussen 50 en 70 km :
> na ongeveer 37km : extra vlakke lus van ongeveer 7km (bijna volledig in de Walen, waarvan er een strook van zo goed als 5km(-100m asfalt overgang) offroad zonder onderbreking in zit), een stuk die ik heel graag doe., waar je eens goe pulle kunt geven.
Tweede splitsing tussen 50 en 70km
> na 49km , 50km rijdt naar den arrivée,en 70km maakt nog een extra lus van ongeveer 13km, terug naar boven om dan via het bos terug naar de Walen te rijden(via de afdaling die vorig jaar als eerste klim in het parcours zat-Orroir).
Je kan dus ook de 50km doen met 1 van de 2 lussen.(=57 of 63km)
De echte gaan voor de volle 70.
We hebben dit jaar heel weinig publiciteit gemaakt , folderkes op een 2-tal TT en hier op het forum(bij de echte) en natuurlijk heeft iedereen weer zijn plakaat in zijnen hof gezet.
Toevallig geen kaartje en/of profiel van jullie tocht ? Kwestie van beetje "voorbereid" te zijn ...jodelaietie wrote:Drukte zal wel meevallen , laatste jaren max. rond de 1000 deelnemers.mountainsurfer wrote:al een paar jaar deze mtbiketocht gereden
altijd een ander parcour
zeer hoog mtbike gehalte
1000 deelnemers over in totaal 70km sturen , mag geen problemen geven.
Veel wintertochten hebben veel meer dan 1000 deelnemers die dan over 45/50km moeten rijden.
Velen slaan onze tocht dooreen met diegene die in januari gereden worden ,waar wij niets mee te zien hebben en die 3000 deelnemers lokt
De 2 lussen van de 70km zullen natuurlijk de kalmste zijn.
Eerst splitsing tussen 50 en 70 km :
> na ongeveer 37km : extra vlakke lus van ongeveer 7km (bijna volledig in de Walen, waarvan er een strook van zo goed als 5km(-100m asfalt overgang) offroad zonder onderbreking in zit), een stuk die ik heel graag doe., waar je eens goe pulle kunt geven.
Tweede splitsing tussen 50 en 70km
> na 49km , 50km rijdt naar den arrivée,en 70km maakt nog een extra lus van ongeveer 13km, terug naar boven om dan via het bos terug naar de Walen te rijden(via de afdaling die vorig jaar als eerste klim in het parcours zat-Orroir).
Je kan dus ook de 50km doen met 1 van de 2 lussen.(=57 of 63km)
De echte gaan voor de volle 70.
We hebben dit jaar heel weinig publiciteit gemaakt , folderkes op een 2-tal TT en hier op het forum(bij de echte) en natuurlijk heeft iedereen weer zijn plakaat in zijnen hof gezet.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Wij hebben jammer genoeg niemand met materiaal zoals steenbakker Rockrider (rijdende enclyclopedie)=D>. Op mijn CS200 kan ook niet veel meer extra zien dan mijnen tikker.zanneis wrote: Toevallig geen kaartje en/of profiel van jullie tocht ? Kwestie van beetje "voorbereid" te zijn ...![]()
Jacques heeft op zijn mtb een hm-weergave zonder pc interface en denkt ongeveer de volgende hm te hebben geregistreerd (na samentelling afzonderlijk stukjes):
30km : 525hm
50km : 1000hm
70km : 1200hm
Als dit kan helpen voor uw voorbereiding.
Ik vermoed wel dat we nog een grafiekje online krijgen via een of ander manier .
- nebraz
- Mountainbiker
Ik kan helaas de tocht dit jaar niet meerijden.
Ik wil wel voorstellen om hem even vooraf te rijden (misschien dit weekend of in de loop van volgende week)met één van de organisatoren.
Ik beschik over Gps (garmin Map60Csx)en zo kunnen jullie alle gegevens vooraf nog krijgen voor het grote publiek
Je moet maar een PM sturen als je interesse hebt.
Ik wil wel voorstellen om hem even vooraf te rijden (misschien dit weekend of in de loop van volgende week)met één van de organisatoren.
Ik beschik over Gps (garmin Map60Csx)en zo kunnen jullie alle gegevens vooraf nog krijgen voor het grote publiek
Je moet maar een PM sturen als je interesse hebt.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
binnnekort komen daar ook nog wekelijks filmkes bij...jodelaietie wrote:Wij hebben jammer genoeg niemand met materiaal zoals steenbakker Rockrider (rijdende enclyclopedie)=D>. Ozanneis wrote: Toevallig geen kaartje en/of profiel van jullie tocht ? Kwestie van beetje "voorbereid" te zijn ...![]()