met zijne jaenettenvlo
Gisteren een ware veldslag gereden en vandaag al terug op
het fietske.pure klasse!!!
Proficiat aan al de belgen
Post by Mister No Chaïn »
Omg, zo erg heb ik het nog nooit gezienbieste wrote:Als je op de site van Lene Byberg gaat zien kan je bij "nyheter" (wat waarschijnlijk nieuws betekent int noors) een verslagje zien van deze wedstrijd. Onderaan staan er ook foto's van de bike van sauser. Daar kan je zien hoeveel modder er wel nie aan een bike kan blijven plakken.

Post by bert bibber »
maandag was nijs een hele dag op de baleberg ( moto cross )xescobiker wrote:Vandaag was de nys al terug aan het trainen(losrijden)
met zijne jaenettenvloop de leuvensebaan in holsbeek.
Ik heb een frame in garantie van minerva gehad en daar stond geen behoorlijke laklaag op. Ik kan u vertellen dat de krassen daar 5 keer sneller als normaal op komen.ATEGEV wrote:Een Epic-frame pakt sowieso al veel modder (het mijne toch) en ik denk dat het afschrapen van zijn laklaag daar ook niet veel goeds aan doet, of zou dat zoveel niet uitmaken?
ik bedoel dinsdag. sorrybert bibber wrote:maandag was nijs een hele dag op de baleberg ( moto cross )xescobiker wrote:Vandaag was de nys al terug aan het trainen(losrijden)
met zijne jaenettenvloop de leuvensebaan in holsbeek.
met zijn zoontje
bert
Als ik zondag een wedstrijd rijd, ga ik ook gewoon werken de maandag en na het werk losrijden!Vandaag was de nys al terug aan het trainen(losrijden)
met zijne jaenettenvlo op de leuvensebaan in holsbeek.