Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Daar kan ik op^antwoorden

1: zie de boomstam liggen
2: trek je stuur te vroeg omhoog
3: land met je voorwiel op de boomstam

--> overkop

lol, we zullen zien of jullie morgen nog lachen... :P :P :P
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Twin Power wrote:Daar kan ik op^antwoorden

1: zie de boomstam liggen
2: trek je stuur te vroeg omhoog
3: land met je voorwiel op de boomstam

--> overkop

lol, we zullen zien of jullie morgen nog lachen... :P :P :P
Eeh nico dees zijn trapkes.. da ga pijn doen :-D

En ik blijf altijd lachen.. desnoods groen ;)
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

haha
nu ik mij bedenk... ik heb helemaal geen boom daarvoor nodig :P
maandje geleden in herentals zomaar onder mijnen fiets terecht gekomen :wink:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

die trappen aant kerkhof of wa??
eerst bergop met nen hoop wortels en dan bergaf met trapkes???

vorige week nog nr benede gereden, ik rij met ne fully he, dan voelde da zo ni...

Nico
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Neenee, de houten trapkes op rood

Het stuk bergop met al die wortels zit er in, de afdaling is wel wat extremer :drunk:
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

De trappen naar beneden lukt ook wel ... die wortels naar boven [-X allé als k dezelfde plek voorheb toch. daar hemmek het al ni mee om nar beneden te rijden :-)
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

dCore wrote:De trappen naar beneden lukt ook wel ... die wortels naar boven [-X allé als k dezelfde plek voorheb toch. daar hemmek het al ni mee om nar beneden te rijden :-)
Valt wel mee.. het is zeker te doen ze

Edit:

We beginnen met een oplopende strook van zo'n 300 meter in het zand af en toe ne wortel.. boven kunde kiezen uit 2 afdalingen nogal steil naar beneden en er zat ook een drop in dacht ik.. daarna is het terug omhoog via een pad vol wortels, maar het is niet onmogelijk.. eenmaal terug boven dalen we terug een klein beetje af waarna we terug omhoog gaan.. daarna een singletrackje naar een volgende afdaling die toch redelijk triky is omdat ge hier best niet te veel aan uw rem komt want dan kunde wel eens gaan schuiven.. daarna maken we een paar golfjes om uiteindelijk weer boven op een bultje te komen.. daarna is het naar beneden ne scherpe hoek en via houten trapjes naar beneden.. (oppassen.. kunt hier veel snelheid halen en het hout steekt wa boven het zand uit) dan zitten we op asfalt da naar beneden loopt en zijn we aan het kerkhof waar we inpikken op groen

enfin, ge zult het morgen allemaal wel zien én voelen O:)
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Als ge nie helemaal weet waar we zitte is het mss moeilijk om te volge maar geloof me, het is echt de moeite en er zijn mogelijkheden genoeg om bepaalde stukke te 'skippen' dus als ge nie wilt/durft ;) dan kunde altij ff wachten of een shortcut neme.

Grtz
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

pffr met mijnen super advanced no shock kan k overal af :-) (i wish)
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

SjoerieMoerie wrote:
dCore wrote:De trappen naar beneden lukt ook wel ... die wortels naar boven [-X allé als k dezelfde plek voorheb toch. daar hemmek het al ni mee om nar beneden te rijden :-)
Valt wel mee.. het is zeker te doen ze

Edit:

We beginnen met een oplopende strook van zo'n 300 meter in het zand af en toe ne wortel.. boven kunde kiezen uit 2 afdalingen nogal steil naar beneden en er zat ook een drop in dacht ik.. daarna is het terug omhoog via een pad vol wortels, maar het is niet onmogelijk.. eenmaal terug boven dalen we terug een klein beetje af waarna we terug omhoog gaan.. daarna een singletrackje naar een volgende afdaling die toch redelijk triky is omdat ge hier best niet te veel aan uw rem komt want dan kunde wel eens gaan schuiven.. daarna maken we een paar golfjes om uiteindelijk weer boven op een bultje te komen.. daarna is het naar beneden ne scherpe hoek en via houten trapjes naar beneden.. (oppassen.. kunt hier veel snelheid halen en het hout steekt wa boven het zand uit) dan zitten we op asfalt da naar beneden loopt en zijn we aan het kerkhof waar we inpikken op groen

enfin, ge zult het morgen allemaal wel zien én voelen O:)
man man ik ga vroeg slapen, dan is't sneller terug dag en kan k vertrekken :-)
Post Reply