research (= kostprijs van de werkuren inbegrepen) !!!+ materiaal + productie voor 1 fiets = 20.000.000 oude belgische frankskes.
Vanaf de tweede fiets blijven alleen het materiaal en de productiekosten over.
Als je dus 5 fietsen maakt, kosten die dus 'maar' elk 4.000.000 frank.
Als ze van Boonens fiets een standaardmaat maken en ze maken er 50 van dan kosten die bij manier van spreken elk 400.000 Fr.
Ik weet wel, de vaste kosten blijven maar het is het principe. Die 20.000.000 Frank is dus gazettepraat.
Niew fietske voor tom boonen van half miljoen euro !!!!!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Heb hier zojuist de foto's van francoschamps (bekeken, 1ste editie wb) en ik zie Gun-Rita op hare carbon en Irena op een magnesium dus...Hubertje wrote:Vandaar "dacht ik" ook.. Tzal dan wel Irena geweest zijn.
Als ze zo idd 'Boonenmaten' gaan verkopen kunnen ze er ev hun geld wel weer uithalen. Tis anders ni da hij zo goed rijdt voort moment...
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Blijkbaar dus toch geen onzin hénewguy wrote:Onzin, dan kunt ge dat ook zeggen van een grote maat heRikske wrote:Ik heb zo ergens gelezen dat toen het Multivan Merida Team het eerste seizoen met carbon fietsen voor de dag kwam, alleen Irina Kalentieva nog met een magnesium (of alu) frame reed, omdat ze niet echt van zin waren om voor zo'n kleine maat onmiddellijk een mal te laten maken.Hubertje wrote:mallen kosten helaas al snel een mooie villa...
(propere reaktie trouwens
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Dat is niet normaal aan het worden in de wielersport
Zo bedragen,waar gaat dit eindigen
Zo bedragen,waar gaat dit eindigen
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
ik heb gehoord dat Boonen zijn fiets geen echte Specialized is! er staat wel Specialized op als reclame tegen dikke betaling maar het zou om Italiaanse kaders gaan..... remember begin dit jaar dat boonen geen fatsoenlijke fiets had die voor hem paste , ineens was het opgelost.......
Hoort ge dat zo goed met uw kop in 't zand ?Handige Harry wrote:ik heb gehoord dat Boonen zijn fiets geen echte Specialized is! er staat wel Specialized op als reclame tegen dikke betaling maar het zou om Italiaanse kaders gaan..... remember begin dit jaar dat boonen geen fatsoenlijke fiets had die voor hem paste , ineens was het opgelost.......
- den mountenbiker
- Mountainbiker