Omgeving Gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
speedybiker
- Mountainbiker
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Efkes melden dat ik hier in Gent werk, voor een stevige tocht vanaf de vooravond ben ik wel te vinden...
ST AMANBSBERG
Ik ben van Gent en wil ook wel eens toeren met jullie uit de omgeving.
Als jullie zin hebben eens af te spreken ga dikwijls trainen s'avonds langs de Leie en Watersportbaan en zo de Blaarmeersen op na dit eenvoudige parcour. ook Destelbergen en Laarne al gedaan en mijn faforieten zijn Gavere. komen ook nog in aanmerking Kruishoutem St lLevens Houten en Oosterzele,zelfs Oudenaarde en na de lente zeker ook eens Kluisbergen.
Op die eenzame tochten is zeker wat praatgezelschap welkom.
Als jullie zin hebben eens af te spreken ga dikwijls trainen s'avonds langs de Leie en Watersportbaan en zo de Blaarmeersen op na dit eenvoudige parcour. ook Destelbergen en Laarne al gedaan en mijn faforieten zijn Gavere. komen ook nog in aanmerking Kruishoutem St lLevens Houten en Oosterzele,zelfs Oudenaarde en na de lente zeker ook eens Kluisbergen.
Op die eenzame tochten is zeker wat praatgezelschap welkom.
- Saturnuske
- Mountainbiker
Post by Saturnuske »
Dit parcours raad ik u zeker af. Dit parcours is tot een dringende op knapbeurt toe. Nergens meer pijltjes te vinden , ze zijn gewoon uitgerukt door vandalen. Ik heb dit parcours al zelf gereden 3 jaar geleden. Misschien ondertussen in orde gekomen. Eerlijk gezegd vond ik deze route uitermate saai.Simber wrote:Als 'k me niet vergis is er in Destelbergen een MTB route. Misschien kun je daar je hart ophalen.
Anders de blaarmeersen een technisch klein parkours.