02/06/2007 Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Probleem bij Dikkebus is dat er eerst wel wa baan moet gereden worden
vooraleer men in de heuvelzone belandt, retour idem.
Anders goede tocht met zoals reeds vermeld de klassieke heuveltjes of
bergjes. :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik heb de zomertocht ook al een drietal keer gereden maar de laatste keer dateert toch al van een tweetal jaar terug.Het is inderdaad een mooi parcours éénmaal je in de heuvelzone zit.Mooie off-roadstukken en mooie afdalingskes.Heb de laatste keer ook de 60 km gereden en de cats zat er wel degelijk in.
Spijtig dat je de ene zaterdag niets hebt qua mooie tt's en de andere zaterdag alles.Als je het mij vraagt zijn het zaterdag 4 mooie ritten die op de kalender staan (al allemaal gereden) en dan is de keuze vaak heel moeilijk.Wie graag hoogtemeters heeft en het heuvelland aandoet moet zeker deze meenemen.Kijk ook eens goed hoe men het doucheprobleem met warm water oplost. =D> =D>
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Veeteeteetje wrote:Spijtig dat je de ene zaterdag niets hebt qua mooie tt's en de andere zaterdag alles.Als je het mij vraagt zijn het zaterdag 4 mooie ritten die op de kalender staan (al allemaal gereden) en dan is de keuze vaak heel moeilijk.
Idd Veeteeteetje, 't wordt lastig kiezen zaterdag. Lotenhulle en Munkzwalm zijn zeer mooie tochten, Grotenberge vind ik toch een pak minder en Dikkebus heb ik nog nooit gereden. Mijn keuze ligt nog niet vast (waarschijnlijk Lotenhulle).

Groeten.
Horsepower
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ik ga oook weer van de partij zijn, als mijnpa wild :-D
Kmag weer mountainbike :-D
grtz TOBI
barscatto
Mountainbiker

Post by barscatto »

hey, ben ook nog aan't twijfelen tss lotenhulle en dikkebus .... allez heb nog een paar dagen om te beslissen!!

groetjes
Bart
Mountainbiker

Post by Bart »

uncle sam wrote:
Bart wrote:hoi allemaal, is deze tocht de moeite? Lastig? vooral plat of meer beklimmingen?
grts Bart
Als men net boven u vertelt wat er allemaal aanwezig is in het parcours, waarom stelt ge dan nogmaals de vraag?
Een forum = board = posten + lezen van berichten ;)
Als gij de moeite niet doet om andermans posts te lezen kunnen we int vervolg ook kort op de bal spelen betreffende jouw posts.

No hard feelings.
mijn excuses ik had nogtans gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg, nuja tzal wel de moeite zijn om eens af te zakken naar dikkebus tot zaterdag!!
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Dikkebus is altijd een goed organiseerde tocht, vlakbij de West en Frans Vlaamse heuvels bieden ze ons het nodige onverhard met aardig wat klimwerk. goeie bevoorradingen en warme douches. Dit is trouwens één van mijn eerste toertochten wel al 12 jaar geleden. Een aanrader!!!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Het weer zal komend weekend allesinds meezitten ;)
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Een delegatie brigandsbikers zouden deze tour in de namiddag rijden.
weet iemand tot hoe laat er kan worden vertrokken?
14u?
NL
Mountainbiker

Post by NL »

Mister T. wrote:Een delegatie brigandsbikers zouden deze tour in de namiddag rijden.
weet iemand tot hoe laat er kan worden vertrokken?
14u?
Inderdaad: tot 14 uur.
Post Reply