Scott Scale 35 Foto update pagina 3
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
sigma 1106 draadloos is in afwachting van mijn polartje CS600 want hartslaghorloge is niet zo handig zit bij mij in de weg en knelt na een tijdje. Maja moet minstens noch 14 dagen tot 3 weken wachten.
Ben er tevreden van doet zijn werk goed en gemakelijk intestellen enkel spijtig dat er geen automatise start is.
En poetsen is geen probleem heb er nu al 2 ritjes opzitten en ziet er noch steeds als nieuw uit en ben nu niet bepaald iemand die zich inhoud voor modder enzo.
Ben er tevreden van doet zijn werk goed en gemakelijk intestellen enkel spijtig dat er geen automatise start is.
En poetsen is geen probleem heb er nu al 2 ritjes opzitten en ziet er noch steeds als nieuw uit en ben nu niet bepaald iemand die zich inhoud voor modder enzo.
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
K heb ne scale 30 van 2 jaartjes oud en nog geen moment spijt van !!!
Maar van ne 35 had ik nog niet gehoord !!!
Vind de kleur wel iets hebben !!
HAVE FUN WITH THE BIKE !!!

Maar van ne 35 had ik nog niet gehoord !!!
Vind de kleur wel iets hebben !!
HAVE FUN WITH THE BIKE !!!
. Amai, goed onderhandeld,Silverbol wrote:1650 heb ik er voor neergeteld met noch wat spulletjes erbij schoene3
En de scale 35 is er gekomen omdat er teveel verschil zat tussen de 40 en de 30 kwa prijs en afmontage enzo zijn mijn fietsemaker
omg, meende da nukawa wrote:Dacht dat de catalolgusprijs 1999€ is dus volgens mij wel te krijgen voor 1800€.glasshead wrote: How much did you pay and where, if i might ask
en I is altijd met hoofdletter in 't Engels![]()
Nu alsk u daar in't vervolg n plezier mee kan doen, so be it
En voor 1650 zie'k da wel goed zitten, maar zonet begrepen dat'k ook geld moet ophoesten voor een 'nieuw' autooke
Vandaag mijn Besteling binne gekregen van CRC pakje open en er kwam een hoop zwart goud tevoorschijn. Woensdag verstuurd en vrijdag binne dat is noch is service. Hier is het lijstje wat er inzat niet veel maar een serieuse besparing.
FSA K-Force Lite Carbon Seatpost 224gr
FSA K-Force Carbon XC Flat Bar 120gr
FSA XC-115 OS Carbon Stem 138gr
oud 700gr - nieuw 482gr= Besparing van 218gr
Foto's volgen morgen en al volop aan het kijken waar we noch gewicht kunne op besparen
FSA K-Force Lite Carbon Seatpost 224gr
FSA K-Force Carbon XC Flat Bar 120gr
FSA XC-115 OS Carbon Stem 138gr
oud 700gr - nieuw 482gr= Besparing van 218gr
Foto's volgen morgen en al volop aan het kijken waar we noch gewicht kunne op besparen