2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Wij zullen starten om 8u.Is normaal gezien een vlot en goed berijdbaar parcours,dus zullen die 48 km zo voorbijvliegen.
Vorig jaar deze tt gereden met Traxer,hopelijk komen er nu nog wat forumbikers bij.Loont echt de moeite.
Vorig jaar deze tt gereden met Traxer,hopelijk komen er nu nog wat forumbikers bij.Loont echt de moeite.
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
de tetters komen waarschijnlijk ook.
rijden wel in de namiddag.
wa goant wel zien é utter un twiene mee wilt rien
rijden wel in de namiddag.
wa goant wel zien é utter un twiene mee wilt rien
- swentibold
- Mountainbiker
Post by swentibold »
Ook ik zal terug van de parij zijn. Het kan toch niet zijn dat ik in mijn geboortedorp niet ga fietsen. 't zal waarschijnlijk rond 8.15 a 8.30u zijn dat ik zal starten.
Hij komt eraan: de vtt van de daring op vrijdag 29/09 van 15.30u tot 20.00u
Hij komt eraan: de vtt van de daring op vrijdag 29/09 van 15.30u tot 20.00u
Deze tocht lijkt me een schoon alternatief voor de andere op zaterdag.
Dikkebus = heuvelland: al redelijk veel aangedaan de laatste tijd en er komen nog ritten in deze streek die mooier zijn
Zottegem: deze streek zullen we met den regiotoer doen (die volgende week al is)
En Aalter en omstreken is bovendien een nog redelijk onbekende streek voor me.
Het zal een beetje van de weer afhangen mo de kans bestaat dak weer voor een combinatie van de grote en kleine toer ga.
Kwestie van wa km in te lopen op het treintje.
En er de extra kg's van een weekend Normandië
vlugger af te krijgen.
Dikkebus = heuvelland: al redelijk veel aangedaan de laatste tijd en er komen nog ritten in deze streek die mooier zijn
Zottegem: deze streek zullen we met den regiotoer doen (die volgende week al is)
En Aalter en omstreken is bovendien een nog redelijk onbekende streek voor me.
Het zal een beetje van de weer afhangen mo de kans bestaat dak weer voor een combinatie van de grote en kleine toer ga.
Kwestie van wa km in te lopen op het treintje.
En er de extra kg's van een weekend Normandië
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
amaai iere...zoveel lovende woorden
hier wil ik ook wel ne keer bij zijn!!er zijn hier mensen die qua commentaar mijn gelijke zijn...als ze zeggen "te weinig off-road" dan is er daadwerkelijk te weinig off-road...en laat ik de tocht links liggen en als ze zeggen"een supertocht" dan ga ik er, met m'n ogen dicht, heen!!nu alleen nog het voetbalplein vinden...want met de ogen dicht is da nie gemakkelijk
afhankelijk van het eventuele zaterdagwerk zou ik ook 's morgens starten!!
greetz...dingo
greetz...dingo