2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Ik zal er ook weer bij zijn. Echter in de namiddag want vrijdag worden mijn twee jonge zusjes 18 en staat er een verrassingsfeest op het programma.
2Edse: staat ge buiten reeks ?
edse
Mountainbiker

Post by edse »

inderdaad lok36000 ik sta buiten reeks,voorlopig ben ik zaterdag thuis en ben ik er dus zeker bij als mijnen nek en schouders meewillen tenminste want ik loop nu al 3 dagen met een stijven....nek.
#-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Wij zullen starten om 8u.Is normaal gezien een vlot en goed berijdbaar parcours,dus zullen die 48 km zo voorbijvliegen.

Vorig jaar deze tt gereden met Traxer,hopelijk komen er nu nog wat forumbikers bij.Loont echt de moeite.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

de tetters komen waarschijnlijk ook.
rijden wel in de namiddag.

wa goant wel zien é utter un twiene mee wilt rien
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Ook ik zal terug van de parij zijn. Het kan toch niet zijn dat ik in mijn geboortedorp niet ga fietsen. 't zal waarschijnlijk rond 8.15 a 8.30u zijn dat ik zal starten.

Hij komt eraan: de vtt van de daring op vrijdag 29/09 van 15.30u tot 20.00u =D>
sofeurken
Mountainbiker

lotenhulle

Post by sofeurken »

zal er waarsch ook by zyn en t wyveke ook om hare epic s te testen!moet werken tot 13u15 dus het zal dik 2u zyn en dan geven we er een goei lap op!
RAV 000
Mountainbiker

Post by RAV 000 »

De kans zit erin dat een delegatie van het Red Army Vodka Team van de partij zal zijn. Let op - wij staan niet met een tentje langs de weg, wij rijden op een velo (of proberen dat toch).
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Deze tocht lijkt me een schoon alternatief voor de andere op zaterdag.
Dikkebus = heuvelland: al redelijk veel aangedaan de laatste tijd en er komen nog ritten in deze streek die mooier zijn :bounce:
Zottegem: deze streek zullen we met den regiotoer doen (die volgende week al is)
En Aalter en omstreken is bovendien een nog redelijk onbekende streek voor me.
Het zal een beetje van de weer afhangen mo de kans bestaat dak weer voor een combinatie van de grote en kleine toer ga.
Kwestie van wa km in te lopen op het treintje.
En er de extra kg's van een weekend Normandië :drunk: vlugger af te krijgen.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

amaai iere...zoveel lovende woorden :roll: hier wil ik ook wel ne keer bij zijn!!er zijn hier mensen die qua commentaar mijn gelijke zijn...als ze zeggen "te weinig off-road" dan is er daadwerkelijk te weinig off-road...en laat ik de tocht links liggen en als ze zeggen"een supertocht" dan ga ik er, met m'n ogen dicht, heen!!nu alleen nog het voetbalplein vinden...want met de ogen dicht is da nie gemakkelijk #-o :wink: afhankelijk van het eventuele zaterdagwerk zou ik ook 's morgens starten!!
greetz...dingo 8)
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

voetbalplein zal nie moeilijk te vinden zijn daar het zal aangeduid staan vanaf het rondpunt in aalter = afrit autostrade en komende van richting deinze grt
Post Reply