Ja, mits de files in het juiste bestandsformaat zijn. En daar bestaan dan weer allerhande conversieprogramma's rond zodat dit geen probleem kan en mag zijn.
Hou er wel rekening mee dat je op de Edge alleen de tracks kan narijden en er in de praktijk niet van kan afwijken.
Garmin Edge305 (PRODUCTTEST)
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- Nico_1977
- Mountainbiker
En hoe ziet dat er dan uit als je die volgt? (Eventueel fotokes van? )ivo wrote:Ja, mits de files in het juiste bestandsformaat zijn. En daar bestaan dan weer allerhande conversieprogramma's rond zodat dit geen probleem kan en mag zijn.
Hou er wel rekening mee dat je op de Edge alleen de tracks kan narijden en er in de praktijk niet van kan afwijken.
Is dat een lijntje dat je volgt of een pijlke?
Ben er ook naar aan het kijken maar ik moet eerst weten of het doen baar is een route te volgen op dat schermke
Een driehoek geeft uw actuele locatie aan. Een lijn geeft de te volgen track aan. Gewoon zorgen dat de driehoek op de lijn blijft. Uw fiets in de juiste richting sturen moet je zelf doen.Nico_1977 wrote:En hoe ziet dat er dan uit als je die volgt? (Eventueel fotokes van? )ivo wrote:Ja, mits de files in het juiste bestandsformaat zijn. En daar bestaan dan weer allerhande conversieprogramma's rond zodat dit geen probleem kan en mag zijn.
Ben er ook naar aan het kijken maar ik moet eerst weten of het doen baar is een route te volgen op dat schermke
- iceman321
- Kerstman
juist...ivo wrote:Een driehoek geeft uw actuele locatie aan. Een lijn geeft de te volgen track aan. Gewoon zorgen dat de driehoek op de lijn blijft. Uw fiets in de juiste richting sturen moet je zelf doen.Nico_1977 wrote:En hoe ziet dat er dan uit als je die volgt? (Eventueel fotokes van? )ivo wrote:Ja, mits de files in het juiste bestandsformaat zijn. En daar bestaan dan weer allerhande conversieprogramma's rond zodat dit geen probleem kan en mag zijn.
het is geen gps zoals in de wagen, maar wel een toptoestel voor de fiets
je kan de schaal van de tocht ook vergroten of verkleinen
ik ben er tevreden over, al is het nu wel ter herstelling binnen omdat de communivatie met de pc niet meer functioneerde
het beste paard struikeld ook wel al eens hé
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Klopt ! Als pure gps zijn er zeker betere toestellen. En ook fietscomputer zijn er betere. Maar voor iemand die de 2 wil combineren is het een goeie keuze.
BTW : vorige week in de Giro bleek minstens 1 van de Liquigas-renners met een Edge rond te rijden. De cameraman op de moto was er zo door geïntrigeerd dat hij er ettelijke seconden op inzoomde.
BTW : vorige week in de Giro bleek minstens 1 van de Liquigas-renners met een Edge rond te rijden. De cameraman op de moto was er zo door geïntrigeerd dat hij er ettelijke seconden op inzoomde.
-
gian-claudio
- Mountainbiker
Post by gian-claudio »
Ik denk dat het was een renner van Milram:
http://www.tri247.com/article_1618.html
Polar is een sponsor van Liquigas
http://www.tri247.com/article_1618.html
Polar is een sponsor van Liquigas
- jerommeken
- Mountainbiker
Heb mij vandaag ook ne Edge 205 aangeschaft. Heb een aantal malen geprobeerd via www.bikers.be een route te uploaden, maar het lukt mij maar niet, kan iemand mij hierbij helpen.
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat