27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Terug van een alweer mooie tocht.

Goe geamuseerd met twin power onze acrobaat/tuimelaar van de week, maltje slachtoffer van de week en nidecker die graag beken inspecteerd. :lol:
Terug thuis gekomen met 103,35 km op de teller en een gem van. 16,88. Heb wel nog wa overschot dus ni alles gegeven. :cry:
Voor vele waarschijnlijk geen gem. om over naar huis te schrijven maar voor mij de eerste keer de 80 en op en af naar huis dus =D> voor mezelf.

organisatie =D> =D> =D>
Illya
Mountainbiker

Post by Illya »

Het was een mooie toer de 110km had het erger verwacht ze hadden het vele zwaarder kunnen maken. Voor de eerste keer 110km gereden te hebben was het een echte meevaller alleen de laatste 10km die klimmetjes deden wel pijn aan mijn benen. Mij zien ze hier zeker nog is terug.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Zoals verwacht een zeer mooie tot in de puntjes afgewerkte tocht.
De 80 km gereden en buiten wat ambetante krampen de laatste kilometers, mij goed geamuseerd.
Parkour met de nodige hoogtemeters en variatie, ook dien ambetante " imposible " met vlak erachter nen bergop waar de meesten tevoet stonden (ik ook ).
Ondergrond lag er heel goed bij. Misrijden was praktisch onmogelijk en van de bevoorradingen ook geen slecht woord. Dat gelleke bij de voorlaatste bevoorrading was ook heel welkom, dat mogen ze meer doen.
In het begin soms wat fille rijden, maar na de splitsing met de kortere afstanden veel rustiger.
Voor mij een zeer geslaagde organisatie waar we volgende keer weer zijn.

Jaro.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

110 gedaan (en 50 woon-werkverkeer)
Alles picobello !
Goede bewegwijzering, bevoorrading, mooi parkoers, niet te zwaar.
Om het nog picobello-er te maken : zorg voor wat smeerolie aan de laatste bevoorradingen en voor iets eetbaars in verpakking ; zij die nog naar huis moeten fietsen zullen u dankbaar zijn :)

Toen ik thuiskwam zag ik op mijn bandje dat ik eigenlijk nog vanalles tegoed had, waaronder ne spaghetti. Verdorie da wist ik nie, ik zal die dan in de week wel eens komen eten bij één van de clubleden zekers ?
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

Gisterenavond bike geprepareerd met versleten skinny jimmy's met de bedoeling de 135km van Tilff-Bastogne-Tilff te gaan rijden.
Deze ochtend om halfvijf opgestaan,maar wegens de zware regenval buiten,toch maar lekker terug in mijn bedje gekropen.
Om 8u30 wakker geworden en dan maar besloten om af te zakken naar Wolfsdonk.Ginds aangekomen nobby nic's gemonteerd en mij ingeschreven voor de 80km,juist op tijd want het was ondertussen 11u00.
Ik vond het een tof parcours met de nodige pittige klimmetjes,afdalingen en vooral singletracks,alles perfect afgepijld.Ook de bevoorradingen waren op dit late uur nog dik in orde.De conditie zat goed en de laatste 15km nog een tandje kunnen bijsteken.
Onderweg geen druppel regen gezien en mij goed geamuseerd.

Knap werk van de organisatie
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Iemand een idee van de hoogtemeters op de 80km

merciekes
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

Vandaag ook in Wolfsdonk gaan rijden. Ik vond de 65 km een erg leuk parcours. 1 maal over de kop gegaan omdat een tragere voorligger het nodig vond om te remmen in een afdaling. Ook nog een keer op een boompje geknald. Bij de eerste bevoorrading men speedkings wat platter gezet en vanaf toen altijd goed kunnen doorrijden. Goede bevoorradingen en goed afgepijld. Enkel de afspuitstand was wat klein voor de vele bikers.
Eindstand:
km 72
gem 23
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Het was tof vandaag in wolfsdonk met de fiets naar daar voor de 65 en trug thuis aangekomen met 90km en aan gem. van 23
Zeer leuk parcours en goede bevoradingen!!!
Tot volgend jaar!!

grtz..
thomasys
Mountainbiker

Post by thomasys »

De 65 (ook beter bekend als de 72 km) gedaan. Eerst keer dat ik zulke afstand heb afgelegd, sinds dat ik anderhalve maand geleden op de fiets ben gekropen. Prachtige toer, prima organisatie en vooral prachtige singletracks!

Enige minpuntje is dat ik uiteindelijk 78 km op de teller had: Bij het benedenrijden langs een sjieke downhill, uitkomend op het spoor, kwamen we een bord tegen met daarop een splitsing (18 km naar rechts, 45 km naar links).
Blijkt dus dat dit een bord van de plaatselijke toer is. Een 'mooi' stuk over de met stenen bedekte oever kunnen rijden. Fijn is anders! :-)

Kortom, mooiste TT die ik tot nu toe heb gereden! Een dikke pluim voor de organisatie! Volgend jaar terug...
Rapid
Mountainbiker

Post by Rapid »

jaro wrote:Zoals verwacht een zeer mooie tot in de puntjes afgewerkte tocht.
De 80 km gereden en buiten wat ambetante krampen de laatste kilometers, mij goed geamuseerd.
Parkour met de nodige hoogtemeters en variatie, ook dien ambetante " imposible " met vlak erachter nen bergop waar de meesten tevoet stonden (ik ook ).
Ondergrond lag er heel goed bij. Misrijden was praktisch onmogelijk en van de bevoorradingen ook geen slecht woord. Dat gelleke bij de voorlaatste bevoorrading was ook heel welkom, dat mogen ze meer doen.
In het begin soms wat fille rijden, maar na de splitsing met de kortere afstanden veel rustiger.
Voor mij een zeer geslaagde organisatie waar we volgende keer weer zijn.

Jaro.
Ik ben gene "ambetante" tegengekomen?? :wink:
Post Reply