Pirates of the Caribbean 3 : At Worlds Ends

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Beste van de 3 films?

ja
6
23%
nee
20
77%

Total votes: 26

Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Idem als Kinnie. Ik vond de eerste supergoed. De tweede erg teleurstellend... IK hoop dat de derde qua plot een beetje vergelijkbaar is met de eerste... voor wat betreft spanning.

Nu ik hoor dat de film meer dan 2u30m duurt heb ik precies wel een beetje zin om hem te gaan zien...
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Gistere avond gaan zien in de ciné, vond hem goed, maar de 1ste en de 2de zijn wel beter!!

grtz..
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey,

wij zijn ook gisteren gaan kijken. Amaai die 2u50 zijn voorbij gevlogen.
Je moet wel goed opletten want er lopen toch verschillende
verhaallijnen door elkaar. Misshien mocht er van mij ook
wat meer komedie inzitten....

Oja, en wie is blijven kijken tot na de eindgeneriek ????

Juist, na iedere eindgeneriek van Pirates komt er altijd nog iets......

y
board
Mountainbiker

Post by board »

Ik ben ook gaan zien,was n slecht maar moet toegeven dat ik eigelijk den 2 beter vondt!
En ik heb blijven zien na den eindgeneriek maar dat duurde enorm lang voor hooguit no 15 secondjes te kunnen zien!
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Hebbem gezien, is ni slecht. Ze worden allemaal wat meer piraat en het wordt lekker complex.
Maar ik ben meestal niet zo voor nr 2 en 3 van (niet zo bedoelde) vervolgfilms, dus geef me maar 1!
glasshead
Mountainbiker

Post by glasshead »

Nummer 1 nog altijd best, maar kon het niet laten van ook de 3de te gaan zien in de cinema...Wel immens druk en met die zetelreservaties [-X Voor zo'n films is dat echt not done. Zeker niet als het online ticketsysteem telkens plat ligt [-X
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

glasshead wrote:Nummer 1 nog altijd best, maar kon het niet laten van ook de 3de te gaan zien in de cinema...Wel immens druk en met die zetelreservaties [-X Voor zo'n films is dat echt not done. Zeker niet als het online ticketsysteem telkens plat ligt [-X
ik heb nog nooit problemen gehad met dat systeem :-?
vindt het trouwens supergemakelijk =D> =D> =D>
Last edited by kenny on Wed 30 May 2007 19:50, edited 1 time in total.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ik ben hem gisteren gaan zien en ik vond er niet veel aan. Hij stak natuurlijk weer schitterend in elkaar met een overdosis aan special effects en stunts, maar daar maak je nog geen goede film mee. Van tijd tot tijd wel eens kunnen lachen. Ik vond ook dat hij wat te lang duurde.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ik vond hem echt goed. Het einde is toch echt onverwacht vond ik.
Den 2e is wel grappiger, daar zit meer "debiele" humor in, ma kvond deze ook wel goe.

Alleen spijtig da ze weeral aan het twijfelen zijn om ne 4e te maken. En het einde kan zowel definitief zijn als dat er nog een stuk achterkomt.
Ik hoop da ze het hierop houden, zo is het goe, zijn ze alle3 plezant. Ma kvrees da als er nog meer gaat komen, da het bijlange nimeer zo leuk en origineel zal zijn.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

ik denk dat de acteurs niet meer gaan mee willen ;)
Post Reply