Nergens mud svennemans?
Of vochtige grond ofzo?
27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Svennemans
- Mountainbiker
Post by Svennemans »
Hier en daar was er wel een plaske, maar de stukken die ik gedaan heb waren echt goed bereidbaar.SjoerieMoerie wrote:Nergens mud svennemans?
Of vochtige grond ofzo?
Ondergrond lichtjes vochtig op sommige plaatsen, maar het viel echt goe mee...
vandaag 65 gedaan (die er uiteindelijk 70 bleken te zijn) wegens geen goesting en geen tijd bij de bikepartners. de eerste kilometers tot aan de eerste bevoorrading waren super. echt goed geamuseerd. de eerste km's na de bevoorrading was ook goed. maar daarna was het echt oersaai. de tofste stukken lieten ze rechts (of links) liggen. en op het einde gaan ze dan wat draaien en keren om aan hun km's te komen.
de 60km was hun 6€ niet waard.
voor de rest, ja...goei training hé.
voor de rest, ja...goei training hé.
-
Tom1254
- Mountainbiker
foto's
Op de volgende link kan je enkele foto's terugvinden:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JXKBZRWN
Deze foto's zijn in langdorp getrokken tussen 10h en 11h. Misschien staan jullie er wel bij.
Groetjes,
Tom
http://www.mijnalbum.nl/Album=JXKBZRWN
Deze foto's zijn in langdorp getrokken tussen 10h en 11h. Misschien staan jullie er wel bij.
Groetjes,
Tom
- Joriss
- Mountainbiker
het was echt een bangelijk schone toer. Heb de 65 gedaan om uiteindelijk 72km op de teller te hebben. Ook naar het einde toe waren er veel kleine paadjes door de bossen, mijn favoriete parcours.
Volgende keer kom ik zeker weer, maar voor een langere afstand. Deze nacht had ik maar paar uurtjes kunnen slapen, ik moest ni aan een langere toer beginnen