jullie droombike
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ha, die semi-carbon:kenny wrote:uiteraard, qua looks vind ik hem ook achteruit gegaan. Maar lelijk is die toch nog steeds niet, verre van zelfs.flupke73 wrote:neem dan wel een pré-2007, die wegen 100gr minderkenny wrote:Rocky mountain Vertex TSC met Sram XO, dt wielen en een 06 Marzochi Marathon race.![]()
![]()
en zijn mooier...
Heb overigens al horen "waaien" dat er een carbon of semi-carbon model zou aankomen
gisteren, allee, eergisteren iemand van rocky gesproken,
(op tournee langs europa, en toevallig bij mijn lbs)
toch effen gezegd dat de carbon vertex nog eens 100gr meer weegt,
wisten ze, hebben ze kleine serie van gemaakt en juist omdat die
nog zwaarder uitkwam hebben ze hem niet in de verkoop gezet, de gebouwde kaders zijn verkocht aan een duitse verdeler,
kaders onder meer te koop bij bikediscount.com
Dus ze hebben er al efectief van gemaakt? Daar zou ik wel eens een foto van willen zien. Ik denk wel dat het knap is.flupke73 wrote:ha, die semi-carbon:kenny wrote:uiteraard, qua looks vind ik hem ook achteruit gegaan. Maar lelijk is die toch nog steeds niet, verre van zelfs.flupke73 wrote: neem dan wel een pré-2007, die wegen 100gr minder
en zijn mooier...
Heb overigens al horen "waaien" dat er een carbon of semi-carbon model zou aankomen
gisteren, allee, eergisteren iemand van rocky gesproken,
(op tournee langs europa, en toevallig bij mijn lbs)
toch effen gezegd dat de carbon vertex nog eens 100gr meer weegt,
wisten ze, hebben ze kleine serie van gemaakt en juist omdat die
nog zwaarder uitkwam hebben ze hem niet in de verkoop gezet, de gebouwde kaders zijn verkocht aan een duitse verdeler,
kaders onder meer te koop bij bikediscount.com
Man man man, echt lekkerrrr. Maar de vorige editie blijft toch mijn voorkeur hebbenflupke73 wrote:http://www.bikediscount.com/(S(bcwbmqui ... x%20Rahmenkenny wrote: Dus ze hebben er al efectief van gemaakt? Daar zou ik wel eens een foto van willen zien. Ik denk wel dat het knap is.