dat weer zal nog meevallen, peinz dat de regen afgelopen nacht gepasseerd is. op internet ziet het er ook weer beter uit op dit moment.
http://www.kmi.be/nederlands/index.php?menu=Menu1_4_2
27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
That's the spiritkodokadé wrote:Het weer speelt allemaal geen zo'n belangrijke rol, zeker deze tijd van het jaar niet. Het is allemaal een beetje "part of the game" in het mountainbiken. Na een regenbuitje hangt er sowieso meer zuurstof in de lucht! We zullen er in ieder geval niet minder plezier aan beleven.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Ik zit nix in met wa regen.. was ooit op ne TT in vlaams-brabant aant rijde in groep en het begint daar te gieten en te gieten en iedereen stopt voor zen regenvest.. den deze erdoor zekodokadé wrote:Het weer speelt allemaal geen zo'n belangrijke rol, zeker deze tijd van het jaar niet. Het is allemaal een beetje "part of the game" in het mountainbiken. Na een regenbuitje hangt er sowieso meer zuurstof in de lucht! We zullen er in ieder geval niet minder plezier aan beleven.
Het is maar dak ander banden zal moeten gaan halen
- Sjoerie
- Mountainbiker
Ook al, maar ik ging tenminste ni onder ne boom staanPoint7 wrote:Omdat ge geen regenvest bijhad zekers.SjoerieMoerie wrote:Ik zit nix in met wa regen.. was ooit op ne TT in vlaams-brabant aant rijde in groep en het begint daar te gieten en te gieten en iedereen stopt voor zen regenvest.. den deze erdoor ze![]()
- Svennemans
- Mountainbiker
Post by Svennemans »
Heb er daarnet al een stukje van gedaan...
Ingepikt in Rillaar waar een stukje van de blauwe blosoroute van Rillaar gedaan wordt, maar dan in de omgekeerde richting. Zitten ook stukjes van de rode blosotour van Gelrode in; de afdaling achter American Bar Extreme en zo geleidelijk aan langs de Demer richting Langdorp...
Heb ergens halverwege Langdorp een andere route genomen wegens tijdsgebrek... Maar het parcours lag er zeker goed bereidbaar bij en de stukskes die ik gedaan heb, waren alleszins de moeite.
Grtz
Ingepikt in Rillaar waar een stukje van de blauwe blosoroute van Rillaar gedaan wordt, maar dan in de omgekeerde richting. Zitten ook stukjes van de rode blosotour van Gelrode in; de afdaling achter American Bar Extreme en zo geleidelijk aan langs de Demer richting Langdorp...
Heb ergens halverwege Langdorp een andere route genomen wegens tijdsgebrek... Maar het parcours lag er zeker goed bereidbaar bij en de stukskes die ik gedaan heb, waren alleszins de moeite.
Grtz