word cup offenburg ( start rij )

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

hanz schreef : Waar heb je die startlijst vandaan?

kijk op : http://www.mtbikers.net/

normaal gaan de x-tremebikers boem boem brems aanmoedigen.
maar ik kan niet mee :cry:

ik denk dat sven nijs rond de 40 plaats zal eindigen
beter dan is hem ne krak

bert
Last edited by bert bibber on Fri 25 May 2007 09:48, edited 1 time in total.
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Interview met Sven Nys

Sorry dat ik dit even zeg, maar imo vind ik het b*llsh*t dat er weer zoveel aandacht gaat naar Nys. De andere "kanonnen" zijn niet bekend genoeg of wat?
Gumball
Mountainbiker

Post by Gumball »

Ik geloof wel dat Nys zeker de top 15 van de wereld MTB'ers aankan, maar door de startpositie zal hij idd teverden mogen zijn met een plaats binnen top 30.

Wat betreft media aandacht, geldt hetzelfde voor Meiraeghe. De best biker is Paulissen, maar krijgt minste aandacht! Tja, Roel zal niet media-geil genoeg zijn voor het media circus. Langs de andere kant, aandacht is aandacht en kan enkel het MTBen ten goede komen.

Ik duim voor de eerste WB zege in 2007 van Roel [-o<
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Inderdaad, media aandacht is goed, want eigenlijk is mtb in België groot. Vroeger had veldrijden dit "probleem" ook, maar kijk eens waar ze nu staan met media-aandacht.

Maar ik vind het jammer dat er wat meer berichten over mtb komen in de krant/vrtnieuws.net als het over Nys gaat. In de week bvb een relatief groot artikel over Nys in HLN, maar over de 4de plaats van RP in Houffalize was dan minuscuul klein.

Enfin ja, ik breek de Nys niet af hé. Ik wens hem evenzeer succes in Offenburg als RP,Filip,Davy,Rob,Nicolas en allé andere Belgen!
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Er moet meer aandacht komen voor mtb
als je sommige tt ziet
daar komt meer dan 2000 man op af elke week !!!
dat is meer dan sommige voetbalclubs !! in eerste klas

in de kranten zelfs geen foto's van houffalize ](*,) ](*,)
da kan nie he [-X
bert
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Conrad wrote:Interview met Sven Nys

Sorry dat ik dit even zeg, maar imo vind ik het b*llsh*t dat er weer zoveel aandacht gaat naar Nys. De andere "kanonnen" zijn niet bekend genoeg of wat?

Als hij zoals in dat intervieuw vermeld staat naar Offenbach trekt #-o zal hij die top 30 toch op zijne buik kunnen schrijven :roll: :lol: :lol: :lol:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

bert bibber wrote:Er moet meer aandacht komen voor mtb
als je sommige tt ziet

da kan nie he [-X
bert
dat ze maar stoppen met media aandacht...ik weet het, de sport op zich verdient het. Maar voor ge het weet staan de pensenverslindende/bierzuipende voetbal/cross supporters langs de kant in Houffa. En dat is wat zeker moet vermeden worden.

Ze zouden beter 1 vaste waarde afvaardigen naar Peking (Roel!) en 2 jonge beloftes laten meegaan. Roel is de enige die kans maakt op een medaille en laat jonge wolven eens proeven van wat ze kunnen bereiken als er hard gewerkt wordt. Als Filip of Sven plots WB's beginnen te winnen, dan wordt het moeilijker :roll:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Willy D wrote:
bert bibber wrote:Er moet meer aandacht komen voor mtb
als je sommige tt ziet

da kan nie he [-X
bert
dat ze maar stoppen met media aandacht...ik weet het, de sport op zich verdient het. Maar voor ge het weet staan de pensenverslindende/bierzuipende voetbal/cross supporters langs de kant in Houffa. En dat is wat zeker moet vermeden worden.

Ze zouden beter 1 vaste waarde afvaardigen naar Peking (Roel!) en 2 jonge beloftes laten meegaan. Roel is de enige die kans maakt op een medaille en laat jonge wolven eens proeven van wat ze kunnen bereiken als er hard gewerkt wordt. Als Filip of Sven plots WB's beginnen te winnen, dan wordt het moeilijker :roll:
Volledig mee eens.
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

[-X [-X
dus dan moet er maar een stuk of 6 man starten in Peking ofwat ??
enkel degene die kans maken op een medaille ?? leuke wedstrijd :roll:
ik zeg nu zomaar iets, maar als er daar nu eens 3 belgen in de top 20 zitten, da zou ik geweldig vinden.
Nys en Meirhaeghe moeten zeker van de partij zijn (vind ik)
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

gf biker wrote:Als hij zoals in dat intervieuw vermeld staat naar Offenbach trekt d'oh! zal hij die top 30 toch op zijne buik kunnen schrijven
waarom ? ik kan ni volgen ?
Post Reply