kijk op : http://www.mtbikers.net/
normaal gaan de x-tremebikers boem boem brems aanmoedigen.
maar ik kan niet mee
ik denk dat sven nijs rond de 40 plaats zal eindigen
beter dan is hem ne krak
bert
Post by bert bibber »
Post by bert bibber »
Conrad wrote:Interview met Sven Nys
Sorry dat ik dit even zeg, maar imo vind ik het b*llsh*t dat er weer zoveel aandacht gaat naar Nys. De andere "kanonnen" zijn niet bekend genoeg of wat?
dat ze maar stoppen met media aandacht...ik weet het, de sport op zich verdient het. Maar voor ge het weet staan de pensenverslindende/bierzuipende voetbal/cross supporters langs de kant in Houffa. En dat is wat zeker moet vermeden worden.bert bibber wrote:Er moet meer aandacht komen voor mtb
als je sommige tt ziet
daar komt meer dan 2000 man op af elke week !!!
dat is meer dan sommige voetbalclubs !! in eerste klas
in de kranten zelfs geen foto's van houffalize![]()
![]()
da kan nie he![]()
bert
Volledig mee eens.Willy D wrote:dat ze maar stoppen met media aandacht...ik weet het, de sport op zich verdient het. Maar voor ge het weet staan de pensenverslindende/bierzuipende voetbal/cross supporters langs de kant in Houffa. En dat is wat zeker moet vermeden worden.bert bibber wrote:Er moet meer aandacht komen voor mtb
als je sommige tt ziet
daar komt meer dan 2000 man op af elke week !!!
dat is meer dan sommige voetbalclubs !! in eerste klas
in de kranten zelfs geen foto's van houffalize![]()
![]()
da kan nie he![]()
bert
Ze zouden beter 1 vaste waarde afvaardigen naar Peking (Roel!) en 2 jonge beloftes laten meegaan. Roel is de enige die kans maakt op een medaille en laat jonge wolven eens proeven van wat ze kunnen bereiken als er hard gewerkt wordt. Als Filip of Sven plots WB's beginnen te winnen, dan wordt het moeilijker
Post by De Janssens »
Post by De Janssens »
waarom ? ik kan ni volgen ?gf biker wrote:Als hij zoals in dat intervieuw vermeld staat naar Offenbach trekt d'oh! zal hij die top 30 toch op zijne buik kunnen schrijven