Dus ben ik vandaag mijne nieuwe mtb gaan bestellen wel is waar de 8500.
Eind volgende week zou hij er zijn, jeuj
Kijk er al naar uit om volgend weekend te gaan rijde.
Fijn, maar wat doet dit bij "welke bike geniet de voorkeur"?k wrote:Nadat ik op happy bike day's de trek 8900 getest te hebben was ik helemaal verkocht.![]()
Eind volgende week zou hij er zijn, jeuj![]()
Proficiat met je nieuwe bike.k wrote:Nadat ik op happy bike day's de trek 8900 getest te hebben was ik helemaal verkocht.![]()
normaal gezien vandaag maar ik heb bericht gekregen dat ze inderdaad uitgeput zijnRapid wrote:Proficiat met je nieuwe bike.k wrote:Nadat ik op happy bike day's de trek 8900 getest te hebben was ik helemaal verkocht.![]()
Kijk er al naar uit om volgend weekend te gaan rijde.![]()
Ik heb een 8900 van enkele weken geleden. 't Is inderdaad een "geweldig machine", evenals uwe 8500.![]()
Je hebt hem besteld?? Toen ik drie weken geleden bij de lbs vroeg naar een TREK dan waren ze allemaal uitverkocht en niet meer te verkrijgen.
Alvast veel plezier ermee en misschien tot bij een volgende toertocht.
In Heist o/d Berg bij Bike Center hadden ze twee weken geleden nog een 8500 19.5" staan.k wrote:normaal gezien vandaag maar ik heb bericht gekregen dat ze inderdaad uitgeput zijnRapid wrote:Proficiat met je nieuwe bike.k wrote:Nadat ik op happy bike day's de trek 8900 getest te hebben was ik helemaal verkocht.![]()
Kijk er al naar uit om volgend weekend te gaan rijde.![]()
Ik heb een 8900 van enkele weken geleden. 't Is inderdaad een "geweldig machine", evenals uwe 8500.![]()
Je hebt hem besteld?? Toen ik drie weken geleden bij de lbs vroeg naar een TREK dan waren ze allemaal uitverkocht en niet meer te verkrijgen.
Alvast veel plezier ermee en misschien tot bij een volgende toertocht.![]()
Nu w8te tot de modelen van 2008 er zijn![]()
Hopelijk zijn ze op ze minst even mooi want ik was echt verliefd op da mat zwart