9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PeterMTB
Mountainbiker

Post by PeterMTB »

bedoel voor zij die zich vooraf willen inschrijven. zodat ze weten tot wanneer ze zich kunnen inschrijven.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Rock Rider wrote: we vertrekken in zottegem, maar het uur weten we nog niet direct...
Misschien zullen er nog steenbakkers mee zijn... We'll see...
Je bent alleszins welkom!
Na de geslaagde maar oververhitte deelname vorig jaar ben ik er normaal gezien ook weer bij. Jammer dat ik er Gullegem moet voor laten vallen (wanneer gaan ze een keer die verkiezingen op een weekdag houden? #-o )

@Rock Rider & Dark Dingo: is er ev. nog een plaatsje op de Steenbakkerstrein voor een niet-Steenbakker? [-o<
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

De juiste afstanden zijn 75-95-122 Km, met achtereenvolgenbs 5-6-7 bevoorradingen.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Lichterveldenaere wrote:
Rock Rider wrote: we vertrekken in zottegem, maar het uur weten we nog niet direct...
Na de geslaagde maar oververhitte deelname vorig jaar ben ik er normaal gezien ook weer bij. Jammer dat ik er Gullegem moet voor laten vallen (wanneer gaan ze een keer die verkiezingen op een weekdag houden? #-o )

@Rock Rider & Dark Dingo: is er ev. nog een plaatsje op de Steenbakkerstrein voor een niet-Steenbakker? [-o<
geen probleem, ge zijt ook meer dan welkom :wink:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Rock Rider wrote:
Lichterveldenaere wrote:

geen probleem, ge zijt ook meer dan welkom :wink:
tuurlijk...maar da kost u dan wel ne... :drunk: :drunk:
heb trouwens ook al betaald dus is m'n deelname nu definitief!! :bounce:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Nog vrouwelijke bikers (Katrien 20 - Herderes Martine) voor de 100 km? Of doen jullie de 122 km?

Grtjs
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik ben uiteraard ook weer van de partij voor de 8ste keer en derde keer de 130 km.
al een een tijdje geleden ingeschreven en betaald en vertrek te denderhoutem - haaltert.
Richting Erpe is op mijn gemakje omdat ik nen diesel ben, verder zien we wel.
Ik hoop dees jaar geen krampen te krijgen maar dat weet ge nooit natuurlijk, ben wel wat beter getraind nu ( denk ik toch #-o ).

Massini 8)
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

precies nog veel volk dat start in atom :-)
ik doen de 100, nu nog hopen op schoon weer
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik ben er ook terug zeker bij ...
bij voorkeur voor de 122 km ... maar dit zal afhankelijk zijn van het weer, bij geen regenweer en geen snikheet weer doe ik de groten toer, bij minder weer zal het de 95 worden denk ik ...

rijden de gasten van het forum wat samen of zit iedereen wat verdeeld over het parkoer? Mij is het om het even waar er gestart word en hoe laat hoor ...

greetz

jocca
witje
Kerstman

Post by witje »

ik kom normaal ook terug af, hopelijk is het dit jaar niet zo warm zodat we de groten toer kunnen rijden, zijn er nog van het forumtreintje vorig jaar die afkomen?
Post Reply