28/05/07 Ardennes Trophy Theux 60 of 90 km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Stijnie wrote:Zeg mannen hoe lang duurt da voor je u naam krijgt te zien in de lijst van de deelnemers?? Heb betaald en al, maar den deze staat er nog ni tussen....
een aantal dagen, zeker na het - voor de banken - verlengd weekend van OLH.

Ik heb vrijdag of zo betaald, en het staat er sinds vandaag op...
C-Man
Mountainbiker

Post by C-Man »

In het verslag van vorig jaar op onze site staat 2417 hm op de 90 km ( gemeten met een Garmin GPS) voor de 90 km. Dat zal wel kloppen. De gegevens voor de 55 kloppen niet want onze andere GPS 'er heeft materiaalpech gehad toen . Hij kwam aan 1250 hm op 51 kilometer.

De gegevens op de site van www.ebbt.be lijken me ook niet echt juist te zijn:

"Dénivelés cumulés : 2345 m sur les 60 km et 3090 m sur les 90 km (selon le logiciel IGN). "
Bij mijn weten is de AT altijd al 80km geweest met een 2.400hm en nu word voor dit jaar de afstand verlengd naar 90 km.
En op die 10 km extra zult ge waarschijnlijk een 300/350hm extra krijgen als ge een gemiddelde neemt dus een 2.750hm zullen het ongeveer worden zeker.
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

C-Man wrote:
In het verslag van vorig jaar op onze site staat 2417 hm op de 90 km ( gemeten met een Garmin GPS) voor de 90 km. Dat zal wel kloppen. De gegevens voor de 55 kloppen niet want onze andere GPS 'er heeft materiaalpech gehad toen . Hij kwam aan 1250 hm op 51 kilometer.

De gegevens op de site van www.ebbt.be lijken me ook niet echt juist te zijn:

"Dénivelés cumulés : 2345 m sur les 60 km et 3090 m sur les 90 km (selon le logiciel IGN). "
Bij mijn weten is de AT altijd al 80km geweest met een 2.400hm en nu word voor dit jaar de afstand verlengd naar 90 km.

En op die 10 km extra zult ge waarschijnlijk een 300/350hm extra krijgen als ge een gemiddelde neemt dus een 2.750hm zullen het ongeveer worden zeker.
Het zal in ieder geval lekker klimmen worden (o)
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

eventjes misschien een polemiekje starten: mijn favoriete bandjes zijn zelfs maar 1.5. (specialized houffalize).

Om te scheuren , vind ik zelf, soms om te bescheuren , zeggen heel soms enkele grapjassen aan bevoorradingen. (maar wie laatst lacht,..)

Ik er al verschillende tt's in stoffige omstandigheden mee gereden (bv tt Stavelot, Bolland, Eupen, etc...) en in totale modder'waanzin' (remember de Houffa van vorig jaar) en...

al laat deze band soms al eens een steekje vallen, toch laat hij me zelden in de steek. Soms heb ik nog wel eens zin om te wisselen, maar...
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

tzal modderwaanzin zijn volgende week maandag ...
Regen, regen, regen, onweer en nog zoveel meer ... amper 10 graden ...

Ik weet nog niet of ik zal afkomen ... al moet ik wel zeggen het kriebeld ...
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Ik zit al in de ardennen, ik beslis op de laatste moment wel, de koersfiets gaat ook mee, ik kan zondag ook nog altijd Tillf- Bastonge-Tillif rijden.
En het weer kan rap omslaan, misschien zitten ze er volledig naast, laat ons hopen.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

serge wrote:Ik zit al in de ardennen, ik beslis op de laatste moment wel, de koersfiets gaat ook mee, ik kan zondag ook nog altijd Tillf- Bastonge-Tillif rijden.
En het weer kan rap omslaan, misschien zitten ze er volledig naast, laat ons hopen.
ik hoop het [-o< . Wie gaat er eieren naar de clarissen brengen :wink:
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Om te bleiten dat weer!!!

Britten zien regen dan ook altijd net iets anders dan wij continentalen....

BBC weather geeft een optimistische versie voor maandag!

Laten we hopen dat ze gelijk hebben [-o<
De laatste 3 maanden vergelijken wij steeds de weerberichten, en ik moet zeggen dat BBC het meest correcte was....
Er is dus nog hoop
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Das om 10u00 start hé?
Gewoon effen verifiëren ze... :-D
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

yep nog tijd om enkele rijsttaartjes binnen te spelen :lol:
Post Reply