9 juni regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Na de geslaagde maar oververhitte deelname vorig jaar ben ik er normaal gezien ook weer bij. Jammer dat ik er Gullegem moet voor laten vallen (wanneer gaan ze een keer die verkiezingen op een weekdag houden?Rock Rider wrote: we vertrekken in zottegem, maar het uur weten we nog niet direct...
Misschien zullen er nog steenbakkers mee zijn... We'll see...
Je bent alleszins welkom!
@Rock Rider & Dark Dingo: is er ev. nog een plaatsje op de Steenbakkerstrein voor een niet-Steenbakker?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
geen probleem, ge zijt ook meer dan welkomLichterveldenaere wrote:Na de geslaagde maar oververhitte deelname vorig jaar ben ik er normaal gezien ook weer bij. Jammer dat ik er Gullegem moet voor laten vallen (wanneer gaan ze een keer die verkiezingen op een weekdag houden?Rock Rider wrote: we vertrekken in zottegem, maar het uur weten we nog niet direct...
Je bent alleszins welkom!)
@Rock Rider & Dark Dingo: is er ev. nog een plaatsje op de Steenbakkerstrein voor een niet-Steenbakker?
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
tuurlijk...maar da kost u dan wel ne...Rock Rider wrote:geen probleem, ge zijt ook meer dan welkomLichterveldenaere wrote:Na de geslaagde maar oververhitte deelname vorig jaar ben ik er normaal gezien ook weer bij. Jammer dat ik er Gullegem moet voor laten vallen (wanneer gaan ze een keer die verkiezingen op een weekdag houden?Rock Rider wrote: we vertrekken in zottegem, maar het uur weten we nog niet direct...
Je bent alleszins welkom!)
heb trouwens ook al betaald dus is m'n deelname nu definitief!!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Nog vrouwelijke bikers (Katrien 20 - Herderes Martine) voor de 100 km? Of doen jullie de 122 km?
Grtjs
Grtjs
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik ben uiteraard ook weer van de partij voor de 8ste keer en derde keer de 130 km.
al een een tijdje geleden ingeschreven en betaald en vertrek te denderhoutem - haaltert.
Richting Erpe is op mijn gemakje omdat ik nen diesel ben, verder zien we wel.
Ik hoop dees jaar geen krampen te krijgen maar dat weet ge nooit natuurlijk, ben wel wat beter getraind nu ( denk ik toch
).
Massini
al een een tijdje geleden ingeschreven en betaald en vertrek te denderhoutem - haaltert.
Richting Erpe is op mijn gemakje omdat ik nen diesel ben, verder zien we wel.
Ik hoop dees jaar geen krampen te krijgen maar dat weet ge nooit natuurlijk, ben wel wat beter getraind nu ( denk ik toch
Massini
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
ik ben er ook terug zeker bij ...
bij voorkeur voor de 122 km ... maar dit zal afhankelijk zijn van het weer, bij geen regenweer en geen snikheet weer doe ik de groten toer, bij minder weer zal het de 95 worden denk ik ...
rijden de gasten van het forum wat samen of zit iedereen wat verdeeld over het parkoer? Mij is het om het even waar er gestart word en hoe laat hoor ...
greetz
jocca
bij voorkeur voor de 122 km ... maar dit zal afhankelijk zijn van het weer, bij geen regenweer en geen snikheet weer doe ik de groten toer, bij minder weer zal het de 95 worden denk ik ...
rijden de gasten van het forum wat samen of zit iedereen wat verdeeld over het parkoer? Mij is het om het even waar er gestart word en hoe laat hoor ...
greetz
jocca