Ik wil ze in 31.6/400, ben ook al ff op zoek. Al heb ik gehoord dat ze durven breken, kan iemand dit bevestigen?franco wrote:Waar kan ik de kcnc ti pro lite in 400mm op 27,2mm kopen?
Ben daar echt naar op zoek
KCNC Ti Pro Lite / KCNC SC Pro Lite zadelpennen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Wacko007
- Mountainbiker
Er is maar één lengte die ik kan bestellen (bij Verschueren in Sint-Niklaas, dus) en dat is de 350mm lengte.
De diameters zijn 27,2mm, 30,9mm en 31,6mm. De prijzen zijn respectievelijk €67, €70 en €73.
Als je er eentje overweegt aan te kopen. Zo snel mogelijk reageren! Eind deze week vertrek ik voor een lange tijd naar het buitenland!!! Graag heb ik ook al de betaling ontvangen voor ik een bestelling doe, dus twijfelaars zouden eigenlijk morgen of ten laatste overmorgen moeten beslissen...
Ook alle andere onderdelen van KCNC kan je bestellen!
Greetz,
Julien.
De diameters zijn 27,2mm, 30,9mm en 31,6mm. De prijzen zijn respectievelijk €67, €70 en €73.
Als je er eentje overweegt aan te kopen. Zo snel mogelijk reageren! Eind deze week vertrek ik voor een lange tijd naar het buitenland!!! Graag heb ik ook al de betaling ontvangen voor ik een bestelling doe, dus twijfelaars zouden eigenlijk morgen of ten laatste overmorgen moeten beslissen...
Ook alle andere onderdelen van KCNC kan je bestellen!
Greetz,
Julien.
- portugeesje
- Mountainbiker