(Niet heel) Trage bikers rijden samen.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ik sal er zijn. herkenbaar aan de fiets :p en zwarte specialized outfit , met bij slecht weer wit rode windstopper, en bij regen wss met de zwarte regenvest.
half 9 VERTREKKEN he. niet inschrijven...
mss kunnen we afspreken ergens aan de afspuitstand of zo?
als we een beetje samenwerken, en af en toe eens stoppen om wat te recupureren, ga ik mee voor de 80 km.
tot zondag!
als we een beetje samenwerken, en af en toe eens stoppen om wat te recupureren, ga ik mee voor de 80 km.
tot zondag!
That's the spirit!!!!!newbiker wrote:bah...'k zal wel proberen, he
met regelmatig eten en drinken kom ik er wel
zelf zal ik ook wel problemen hebben maar WE GAAN ERVOOR!!!!
Hou ff nog vrijdag of zaterdag dit draadje in het oog,zal dan nog wat laatste info geven.
Wil hier geen chef worden hoor maar ik voel toch geroepen om het wat te organiseren.
Maar pas mij graag aan.
jama neen he nico! Ge moet de 110 rijden als voorbereiding op de hagelandse chronoTwin Power wrote:ik sal er zijn. herkenbaar aan de fiets :p en zwarte specialized outfit , met bij slecht weer wit rode windstopper, en bij regen wss met de zwarte regenvest.
tot zondag!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Hey Tommy,tpl wrote:jama neen he nico! Ge moet de 110 rijden als voorbereiding op de hagelandse chrono
Gij wilt mij dood of watte??
k zal al vree content zijn als ik die 80 kan uitrijden.
We doen ons best in ieder geval, ik heb met deze TT nog een deftig eitje te pellen, deze was vorig jaar mijn ALLEREERSTE TT, en na 8 km is t licht fameus uitgegaan, letterlijk dan, met als resultaat: Met de sirenes op trg richting start... (te weinig suikers, bloeddruk weggevallen...)
grtz
Nico
Hoe doe je dat in godsnaam op een TT?Twin Power wrote:We doen ons best in ieder geval, ik heb met deze TT nog een deftig eitje te pellen, deze was vorig jaar mijn ALLEREERSTE TT, en na 8 km is t licht fameus uitgegaan, letterlijk dan, met als resultaat: Met de sirenes op trg richting start... (te weinig suikers, bloeddruk weggevallen...)
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Zoals ik dus al zei was dit mijn allereerste kennismaking met de sport, smorgens vertrokken, zonder te ontbijten, niks trainig, niks eten of drinken mee, knal de fiets op, eerste klim, ik moest en ik zou boven geraken!!Hubertje wrote:Hoe doe je dat in godsnaam op een TT?
ik ben dus boven geraakt, maar veel verder dan da dus ni!!
Tsja, what can I say: dat was een zwaaaaare les!!
grtz
Nico
Ook ne slimmen pesiesTwin Power wrote:Zoals ik dus al zei was dit mijn allereerste kennismaking met de sport, smorgens vertrokken, zonder te ontbijten, niks trainig, niks eten of drinken mee, knal de fiets op, eerste klim, ik moest en ik zou boven geraken!!
ik ben dus boven geraakt, maar veel verder dan da dus ni!!
Tsja, what can I say: dat was een zwaaaaare les!!
Meer succes dit jaar in alle geval