ik ga volgend weekend met de schoonfamilie naar Durbuy. Zij gaan wandelen en ik ga biken... Twee voormiddagen mooi gaan biken in zo'n streek, het moet niet veel meer zijn hé!
Ik ga de twee die volgens Gizmo de mooiste zijn eens uitproberen...
Merci voor al den nuttigen info hier!
Durbuy & La Roche
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Ik ben vorige week een weekje in durbuy geweest. En ik heb veel gehad aan de bovenstaande info
Mooie route's maar niet altijd goed gepijld. Sommige pijlen waren verstopt achter takken of aan de achterzijde van een boom
En we zijn geregeld op de vingers egtikt door landeigenaren. Die liever niet ons zagen op hun paden.
Ga er zeker nog eens heen. Dan met een starre vork Want dat lijkt prima te doen.
Rick
Mooie route's maar niet altijd goed gepijld. Sommige pijlen waren verstopt achter takken of aan de achterzijde van een boom
En we zijn geregeld op de vingers egtikt door landeigenaren. Die liever niet ons zagen op hun paden.
Ga er zeker nog eens heen. Dan met een starre vork Want dat lijkt prima te doen.
Rick
vele fotokes te zien van durbuy op onze site
www.kortrijkse-mountainbikers.be tis een beetje de ervaring dien ons de parcours hebben leren kennen je weet wel zoeken missen en opnieuw de
fietsbare paatjes kunnen vinden kan je wel zeggen dat de strafte helling in durbuy wel 23% is

www.kortrijkse-mountainbikers.be tis een beetje de ervaring dien ons de parcours hebben leren kennen je weet wel zoeken missen en opnieuw de
fietsbare paatjes kunnen vinden kan je wel zeggen dat de strafte helling in durbuy wel 23% is
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Vorige week la Roch. Route 1 en 4 zijn echt super!!!
2 en 3 echt bagger, vooral drie wat een zoute route, eerste een beklimmen waar niemand zonder af te stappen oprijd als het geregent heeft en daarna allemaal zoute stukken pittigeklimmen maar weinig leuke afdalingen. 2 is niet te rijden vanwege de bomenkap, eerste deel en daarna is het niet echt leuk.
Echt een super week gehad elke dag 1 en 4 gereden!
2 en 3 echt bagger, vooral drie wat een zoute route, eerste een beklimmen waar niemand zonder af te stappen oprijd als het geregent heeft en daarna allemaal zoute stukken pittigeklimmen maar weinig leuke afdalingen. 2 is niet te rijden vanwege de bomenkap, eerste deel en daarna is het niet echt leuk.
Echt een super week gehad elke dag 1 en 4 gereden!