20/05/07 Anderlecht ( Bruski )

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-= isimo
Mountainbiker

Post by -= isimo »

Gé claxon wrote:leuk tt ke gereden :bounce: zelfs bij de eerste ravito een schowke gegeven in de zandafdaling patat up mijn *** #-o
hebben die afdaling 3x gedaan ...
eerst gewoon voor de ravito, 2e x omdat ik mijn helm had laten liggen #-o
en nog een 3e x omdat mijn collega bij de beklimming zijn ketting over reed :(
gelukkig daar een kettingpons kunnen lenen (=D> mercikes aan de kettingponsman!)

Heel mooie regiotour, fijn gevarieerd parcours, flink wat kuitenbijters, 2 x behoorlijke ravito
(ondanks dat we heel laat vertrokken waren) , goede bikewash en dat voor 3€, tof
alleen jammer van die vroegtijdige douche op t eind van de tocht ...
Volgend jaar zeker in onze agenda!

nog moeten lachen: de ravitodame gaf het laatste blikje aan een biker na ons:
hier, de laatste AquariuM :P
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

een toffe tocht,goeie bevoorradingen,goe weer,wa moet ne mens meer hebben????
more
Mountainbiker
Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Post by more »

heb ook (voor de derde keer) deze rit gereden en het is en blijft een creme van een tocht :-)
proficiat aan mijn goeie maten, de mannen en meisjes van bruski: Willy, Jos, Werner, Philip, Anneke, en de rest die ik vergeet op te noemen =D>
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Voor zulke mooie tocht blijkbaar niet zo veel deelnemers, kon nl dicht bij inschrijving parkeren.
Na het eerste singeltrackje een lange asfaltstrook door de 'Bidonvilles' maar daarna begon de pret.
Een aanvaardbaar moddergehalte en goed bollend.
Zit nog met de naweeën van een peesontsteking aan de heup.
Doktersadvies was 3 weken van de bike blijven maar vond 10 dagen al lang genoeg :lol:
Daarom op een lagere versnelling gereden, maar op die pittige klimmetjes was het toch stoempen geblazen.
Na elk ritje ijs erop en met lichte stretching en frictie zal het wel beteren zeker.
Perfecte afspuitstand en een warme douche.
Volgend jaar terug(als de Young-bikers hun toerke in Temse nog eens annuleren :lol:)
Nagebabbeld met Bulls-eye en P° over dat waar de mond van vol is en ons hart dus van overloopt...
Moutainbike(n)(s) en de onderdelen ervan :lol: =P~
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Samen met Bulls-Eye naar daar gereden.Had int begin een beetje schrik voor het parcours,aangezien Anderlecht je eerder aan de hoofdstad doet denken en bijgevolg veel asfalt.Maar het tegengestelde bleek waar...

Eén van de knapste tochten die ik dit jaar heb gereden.Ik ben blij dat we de raad van Streets hebben opgevolgd tijdens de TT van Mazenzele.Perfecte organisatie,uitdagend parcours (hoewel het xtreme-parcours niet zo xtreme was hé :lol: ) zelfs de kleine en grote toer gedaan,zo content was ik :wink: Dat laatste beklimmingske de laatste kilometers was nog eens een echte kuitenbijter 8)

Uitgebreide bevoorradingen en een après-ski..euh -bike erbij met nen donkere Leffe.Perfect dus!Wel weeral kosten,mijn zadelpen is afgescheurd..komt ervan met die hobbel-singletracks.Waarschijnlijk te hard aangespannen.

=D> =D> =D> Tot volgend jaar !
obviousbe
Mountainbiker

Post by obviousbe »

dit is de eerste keer dat ik op dit forum wil reageren. Na mijn 21 ste toertocht dit jaar wil ik men lof betuigen aan de organisatie van deze tocht maar vooral de route ( heb de 58 km gereden) die jullie hebben uigestippelt. Ik heb met volle teugen kunnen genieten. Op de zandafdaling natuurlijk op men bek gegaan en bij aanvang het heuveltje niet opgeraakt maar dat hoort bij onze prachtige sport.
BEDANKT jongens.
Rolling Wheely
Mountainbiker

Bruski mtb challenge

Post by Rolling Wheely »

Iedereen bedankt voor de fijne reacties! Niet alleen voor de schouderklopjes, maar ook voor de terechte opmerkingen.
Wij houden daar in de toekomst zeker rekening mee en hopen hierdoor de organisatie nog te verfijnen. De xtreme lussen zijn inderdaad goed te doen, maar voor een grote groep mag het niet TE zijn. Tot bikes of tot volgende editie!

Foto's zijn te bekijken op http://bruski.skyblogs.be
FLEE77
Mountainbiker

Post by FLEE77 »

Was voor mij ook eerste keer hier in anderlecht en heb het me ni beklaagd.
Pittig,leuk TT =D> =D>
De zandafdaling naar de bevoorrading toe was wel AF :bounce: :bounce:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Die zandafdaling moet je is van de zijkanten doen, is dan nog leuker, want in da zand is er ni véél aan!!! :lol:
Post Reply