27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=34901&s
Post by touchdownbiker »
dat is het profiel van vorige editie, toen was dat 75 maar omdat we naar den drukker moesten en ons ritten nog her en der aangepast moesten worden konden we de nieuwe afstand nog niet mee opnemen in den druk. De echte profielen staan op de site http://www.woew.be Er wordt enkel in de 65 nog een stuk geknipt anders was die nog te lang. Om al iets meer te vertellen, de 65 wordt gesplitst van de 80 en 110 op de konijnen berg.(daar knippen we ongeveer 3km weg wat een inspanning bespaart van 2 keer den berg over te crossen)Bijterke wrote:vandaag flyer onder de ruitenwisser. Het hoogteprofiel bij de 65/80 is 72 km????? Voor welke afstand is dit dan ? want 65 of 72 is toch een verschil, vooral als er dan nog een bergsken inzit
het getoonde profiel in den druk geeft u een idee aan wat ge u kunt verwachten.
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
hélaba,
ik zal er ook zijn,alles komen kapot rijden ^^
(mijn winter banden met nagels mee brengen voor de modder te trotseren
)
tot dan
salukes
ik zal er ook zijn,alles komen kapot rijden ^^
(mijn winter banden met nagels mee brengen voor de modder te trotseren
tot dan
salukes
Die winterbanden met nagels gade nie nodig hebben, gisteren met semi-slicks gereden en dat was best te doen...en het gaat goed weer worden.
Het plan is de 110km, maar of dat gaat lukken is nog een andere vraag, tzou in ieder geval een goei laatste training zijn voor de mont ventoux 2 weken verder dan.
Het plan is de 110km, maar of dat gaat lukken is nog een andere vraag, tzou in ieder geval een goei laatste training zijn voor de mont ventoux 2 weken verder dan.
- bert bibber
- Mountainbiker