20/05/2007 OPBRAKEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

iceman321 wrote:inderdaad,

prachtige rit

proficiat aan de organisatie

heeft er iemand de gps-file van zowel de 30 als de 50 km?
mijn GPS is binnen voor herstelling (edge 305 van Garmin)
ik zou absoluut deze tochten nog eens willen rijden.

bedankt op voorhand
=D> =D> =D> =D> =D>
ik heb de 30 km, komt binnenkort op mijne site...

trouwens mooie tocht... Maar de 30 km gedaan door tijdsgebrek... :oops:
Had veel liever de grotere tocht gedaan, maar na de daguitstap van donderdag naar Wissant, had de vrouw dat ik wat meer thuis was vandaag... :wink:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

De verwachtingen waren hoog gespannen...en werden volledig ingelost. Prachtige bospassages, mooie veldwegeltjes, pittige beklimmingen, schitterende afdalingen, kortom alles wat het hart van een moutainbiker sneller doet slaan was hier aanwezig. =D> =D> Stilletjesaan ontwikkelt er zich een lijst van 'niet te missen tochten'. Deze komt er zeker bij.
Ook de organisatie mocht er zijn: bevoorradingen en afspuitstand waren prima. Ik ben wel enkele keren misreden. De schuld hiervoor zoek ik in de eerste plaats op mijn onoplettendheid. :oops: De combinatie van gewone pijlen en geschilderde pijltjes op de grond zal echter ook wel meegespeeld hebben.
Bedankt aan de organisatoren voor de uiterst genietbare tocht. =D>
In september hoop ik er weer bij te zijn.
lowflyer
Mountainbiker

Post by lowflyer »

Prachtige rit in mijn streek :wink:
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

ik heb de 30 km, komt binnenkort op mijne site...

trouwens mooie tocht... Maar de 30 km gedaan door tijdsgebrek... :oops:
Had veel liever de grotere tocht gedaan, maar na de daguitstap van donderdag naar Wissant, had de vrouw dat ik wat meer thuis was vandaag... :wink:[/quote]

oooh dat zou leuk zijn

tnx rock
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Deze morgen ook afgezakt naar Opbrakel om een schitterende rit te rijden. Ik heb afgezien vandaag het liep echt voor geen meter en na nen stevige chaichuck nog ferm mijn knie tegen het stuur gestoten. Ik heb in de finale zelfs enkele lastige stukjes te voet moeten doen. Hier eindigt mijn klaagzang want het parcours was wondermooi en alles was goed verzorgd ik kan geen (echte) minpunten opnoemen. Na nog een gezellige apres met enkele (door mij althans) gewaardeerde medebik(st)ers was deze zondag alvast weer geslaagd te noemen.

Ik had 857hm met een gemiddelde stijgingsgraad van 4% en een maximum van 16%. Toch een een leuk speeltje mijn nieuwe VDO MC1.0+
computerken.

BTW: bij Meirhaege lagen nog enkele stapels stenen te wachten om verwerkt te worden dus wie zich verveeld weet bij deze wat gedaan.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

vanedaag ook naar opbrakel geweest, redelijk laat gestart voor de 55 , denk rond 10 u, eerst verkeerd vertrokken , we waren op de toer van de wegrit vertrokken en blijkbaar niet alleen want er waren nog een biker of 2-3 in die richting vertrokken :-? .
enfin dan teruggekeerd en dan zaten we wel goed. Even wenne aan de kombinatie pijltjes en geverfde pijlen en daar gaan we, mooie veldwegen bossen, klimmen ,afdalingen en singletracks wisselden zich goed af.
De eerste bevoorrading kwam er op tijd aan, bijtanken en weer weg tot de 2de bevoorrading om dan nog enkele kms te doen tot de aankomst met een totaal van 61 km.
voor de rest ni te veel volk onderweg gezien, ook vanwege onze late vertrekuur :-) maar dat was niet slecht, we konden ons overal laten gaan :-D

ik kom volgend jaar zeker weer alsook in september.
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

@Kris
komt in orde
:wink:
Aircoboy
Mountainbiker

Post by Aircoboy »

Na al die goeie commentaar valt er nog weinig te zeggen.
Heel goed geamuseerd!
Proficiat aan de organisatie.

Tot volgend jaar
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

ik heb 58 km op mijn teller, 1km misreden naar benden en die lastige km terug naar boven moeten tjolen... #-o

na +/- 10 km viel het mij dan ook binnen wat ik 's morgens vergeten was ... mijn goede benen

proficiat aan de organisatie, zeker present voor de 'winter'toertocht op 14 september (denk ik?) waar er veel privé stukken zullen in zitten en nog wat meer bos! (hebben ze ons toch aan de bevoorrading laten weten)
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

Een van de toppers van het jaar. Alles was aanwezig: bos; veld; single; berg; plat; stad; zand; modder; droog; technisch; kracht;...

Ik vond wel dat er niet veel deelnemers waren. Iemand een idee?

Proficiat aan de parkoersbouwers om deze tt over zoveel gemeenten te laten rijden en toch overal de mooie stukken met elkaar te verbinden.
Tot de volgende keer.
Post Reply