17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Voilà, de fotookes van veeteeteetje sont bien arrivé. Vous pouvez les admirer sur: www.deforumbikers.com

En, hopsaké, morgen gaan we in frankrijk de piramiden beklimmen... allez, allez... :bounce:
tigris
Mountainbiker

Post by tigris »

awel en wij die dachten dat we reeds de toerkes in en rond wissant reeds
kenden dan zijn we er van teruggekomen twas van t beste dat we in die streek reeds tesamen hebben gefiest inderdaad de hoogte meters kloppen en twas ook zoals bij iedereen de laatste stukjes op karakter...en
daarna een goe terraske met een pintje entre les deux caps op de rommelmarkt
ik denk dat de foto,s volgen op onze site
www.kortrijkse-mountainbikers.be
en nu nog de wissantaisse in de kalender voor volgend jaar plannen #-o
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

tigris wrote: en nu nog de wissantaisse in de kalender voor volgend jaar plannen #-o
Wellicht: do. 01/05/2008 (OLH-Hemelvaart én 1-mei, dus dat zal vonken geven met al die tochten op die dag. Hopelijk veranderen de 1-meitochten van datum, want de Wissantaise gaat boven allen.)
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Ik ben juist terug van mijn vakantie in Wissant.Wat een fantastische tocht heb ik daar donderdag gereden.Deze streek is zo mooi. Ik denk dat ze ieder jaar een ander parkoer kunnen maken. Deze staat vanaf nu ieder jaar op mijn agenda.
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

EDJE wrote:Ik ben juist terug van mijn vakantie in Wissant.Wat een fantastische tocht heb ik daar donderdag gereden.Deze streek is zo mooi. Ik denk dat ze ieder jaar een ander parkoer kunnen maken. Deze staat vanaf nu ieder jaar op mijn agenda.
@EDJE, volgende keer eens goeiendag komen zeggen hé..............we hadden er nochtans een paar fris staan :drunk: :drunk: :drunk:
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

filiberke wrote: Na de rit hoorde ik daar zeggen dat er een west-vlaming redelijk gevallen was met waarschijnlijk een schouderbreuk tot gevolg tis toch slijkcrosserke niet zekers :cry: :cry: :cry: :cry:
Ik ben ook zwaar op mijnen totter gegaan op de afdaling net na die rood witte piloon. Enkele meters talud ge-effend met mijn hoofd en mijn kont. Gelukkig enkel maar mijn broek gescheurd.
Er zijn er die precies minder geluk hadden [-o<
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ja gasten ier zin we were.
Straf wel bedankt voor jullie bezorgdheid, mo ik ben inderdaad rond 15U30 vertrokken.
Kmoest nog voor 17U een "Fruits de mer" ophalen die mijn werderhelft had besteld. Twas dus vlammen met den vélo en met de camionette.

Ik heb er na een paar km voor gekozen om alleen op pad te gaan. De Jocca is nog even meegereden, mo is op één van de klimmekes achter gebleven.
Omdak m'n gedacht echt wel op de 105 heb gezet vond ik het aangeraden om alleen door te rijden, en vooral ook omdat de meeste van ons bendeke voor de 70 gingen.

Over de tocht zelf niets dan goed.
Prachtig parcour, goede controles (al mocht er op den groten inderdaad wel 1-tje meer zijn), 2de controle mocht er dan wel zijn met die halve stokbroden, goed uitgepijld, goe weer, een uitdagend parcour,...
Wa moe me mens nog meer hebben.
Kvond het jammer niet nog even te kunnen blijven op den aprés, mo kwas nu al mo net op tijd en het gevaar zat er in dat ik niet meer thuis ging geraken.
Voor mij was dit de zwaarste rit die ik al gereden heb.
Naar huis om de 5 minuten van oog verandert, kwestie van het andere een beke te kunnen laten rusten.

@ de véloreparateur van de keybones: bedankt voor de assistentie =D> =D>
@ de forumbende: bedankt voor den toffe dag en de bezorgdheid
@ een franse medebiker: bedankt om me recht te helpen!! #-o
Last edited by sliekske on Sun 20 May 2007 17:36, edited 2 times in total.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

allo,
t'was inderdaad ne zwaren tocht en vooral voor de mensen die ne camelback van voor dragen!! :wink: ge voelt hier wel duidelijk da ge wa meer gewicht moogt meezeulen naar boven!!maar wat een fantastische tocht...wa moe ne biker nog meer hebben!!jammer dat onze wouter op z'n bakkes gegaan is,en dit zelfs nie op een afdaling!!eigenlijk zonder al te veel erg,enkel een geschaafde en opgezwollen knie en een 2-tal weekskes rust.daar we ongeveer een uur op de pechdienst gewacht hebben en nogal wa materiaalpech gekend hebben,nogal laat aangekomen en géén tijd meer voor ne aprés :cry: :evil: we hebben ons dan maar een beetje gewassen aan de camping douche van rockrider en onmiddelijk aangezet naar belgie!!een bbq worstje van de pépé ging zeker gesmaakt hebben alsook een fris biertje van nonkel (scuba)luc. :drunk: jammer maar helaas...'t zal voor de volgende keer zijn!!blij dat iedereen een mooie dag beleefd heeft...
groeten aan allen...dingo 8)
putje
Mountainbiker

Foto's

Post by putje »

La Wissantaise foto's : http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... .05.07.htm
Niet mijn beste foto's ooit maar daarvoor was het weer niet al te best net zoals mijn benen :oops: nog net de 70(75)km kunnen uitfietsen proficiat aan mijn 4 mede bikers die de 90 gereden hebben !
Dit was zeker een tocht voor in 2008 opnieuw te doen en dan hopelijk in drogere omstandigheden !!! net iets te veel modder gezien.
Prachtig parcours ,deftige uitpijling en bevoorrading.
enkel de afspuitplaats kan stukken beter !
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

scubaluc wrote:
EDJE wrote:Ik ben juist terug van mijn vakantie in Wissant.Wat een fantastische tocht heb ik daar donderdag gereden.Deze streek is zo mooi. Ik denk dat ze ieder jaar een ander parkoer kunnen maken. Deze staat vanaf nu ieder jaar op mijn agenda.
@EDJE, volgende keer eens goeiendag komen zeggen hé..............we hadden er nochtans een paar fris staan :drunk: :drunk: :drunk:

Ik was volledig uitgewoond.Ik ben mij direct gaan douchen (was wel een luxe natuurlijk) en daarna kwam er niet veel muziek meer uit.
Post Reply