Dit was vorig jaar in Erwetegem
(http://www.herders.be/fotos/2006/0506.html)
Veel plezier!
Herder Ben
Post by Herder Ben »

Post by zwiebertje »
Post by Herder Joeri »
P° wrote:IS TOM BOONEN EEN HERDER?!?!Herder Ben wrote:Enkele Herders in actie op de ijskelder:
![]()
![]()
Post by grote plateau »
fast & furious wrote:GP,wanneer denk ge van ginder te vertrekken?grote plateau wrote:Ik zie er al naar uit om deze streek ne keer van nen andere kant te zien(off-road).
Vroeger veel op training geweest op de weg langs die kanten;omdat het er zo'n mooie maar lastige streek is waar doseren van pas komt.....
Groetjes,de Fast
Post by grote plateau »
Sorry tram 4,'k heb nog wel plaats,maar van OOigem is dat toch wel een beetje ver uit de bane hé.Anders met veel plezier.tram4 wrote:Beste bikers, is er iemand van de omgeving van roeselare die deze tocht aandoet en nog plaats heeft in z'n wagen? Ik zou heel graag de 55 meedoen maar zit zonder vervoer![]()
Alvast bedankt
ps deelname in de kosten
Post by Herder Frederik »
Woohoow, ik word al vergeleken met Tom Boonen, weliswaar een baanjanet, maar toch, niet slecht denk ik.P° wrote:IS TOM BOONEN EEN HERDER?!?!Herder Ben wrote:Enkele Herders in actie op de ijskelder:
![]()
![]()
lolHerder Frederik wrote:Woohoow, ik word al vergeleken met Tom Boonen, weliswaar een baanjanet, maar toch, niet slecht denk ik.P° wrote:IS TOM BOONEN EEN HERDER?!?!Herder Ben wrote:Enkele Herders in actie op de ijskelder:
![]()
![]()
BTW: mijn dochter van bijna 2 jaar roept ook 'Papa' als ze Tom Boonen op TV ziet. Ik snap er niets van.