Goed om horen dat iedereen zich ferm geamuseerd heeft !
Vorig jaar ook deelgenomen aan La Wissantaise en ging het dit jaar met veel verlangen terug overdoen maar ben op de laatste knip ziek gevallen en zat dus met koorts in bed .
Zal dus voor volgend jaar zijn !
Ik kijk alvast al uit naar de foto's !!!
Ciao
17/05/07 La Wissantaise (Fr.)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Traxer
- Kerstman
Hopsaké, nog meer foto's op www.deforumbikers.com
We wachten nog op de bijdrage van vtt'tje...
Voor de afwezigen: kijk en ween

We wachten nog op de bijdrage van vtt'tje...
Voor de afwezigen: kijk en ween
- lok 36000
- Mountainbiker
voor mij kon deze TT onmogelijk op mijn kalender komen maar ik heb blijkbaar wat gemist? Ik heb echter wel een alternatief gevonden op 3juni in Calais.http://www.lapetitereineducalaisis.com De foto's (editie 2006) zijn blijkbaar wel in regenweer gemaakt en de streek is moeilijk te herkennen.
Ik zou het echter niet zien zitten om alleen te gaan. Zouden er nog liefhebbers zijn, afstanden 30,50 en 80km? Ik had omtrent deze tocht reeds een topic gestart maar nog niet 1 reactie; jammer want ik zou wel eens willen proeven van de regio.
Ik zou het echter niet zien zitten om alleen te gaan. Zouden er nog liefhebbers zijn, afstanden 30,50 en 80km? Ik had omtrent deze tocht reeds een topic gestart maar nog niet 1 reactie; jammer want ik zou wel eens willen proeven van de regio.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Count me in ... ik ga afzakken naar daar, als ik het plannetje goed kan memoriseren van gisteren zijn er stukken bij die identiek verlopen als de tocht gisteren (vooral het stuk dat recht naar Wissant terug keert is volgens mij krak hetzelfde - dus ook een zeer lastig stuk waar enkel de 105 en de 70 op reed ...).lok 36000 wrote:voor mij kon deze TT onmogelijk op mijn kalender komen maar ik heb blijkbaar wat gemist? Ik heb echter wel een alternatief gevonden op 3juni in Calais.http://www.lapetitereineducalaisis.com De foto's (editie 2006) zijn blijkbaar wel in regenweer gemaakt en de streek is moeilijk te herkennen.
Jeb als alles goed is ben ik mee voor de 80
Nog steeds geen slijkcrosserke???????????????Na de rit hoorde ik daar zeggen dat er een west-vlaming redelijk gevallen was met waarschijnlijk een schouderbreuk tot gevolg tis toch slijkcrosserke niet zekersveeteeteetje wrote:Met zijn allen nog zitten wachten op Slijkcrosserke,maar niet meer gezien![]()
![]()
Slijkcrosserke,waar zit ge????
Zijt ge al aangekomen???
Het waren de rode pijlkes dat ge moest volgen,hé![]()
![]()
Ik maak me stillekesaan ongerustna de avonturen ne keer van pepeetje.
![]()
![]()
Of zijt ge doorgereden naar l'Angleterre???![]()
![]()
Behoort ge ook tot de die-hards of zijt de man met "le marteau" tegengekomen??
- Moustache
- Kerstman
Pas op, pas op...Z8rijder wrote:Verdorie, waarom hebben we dat stuk destijds aan de Fransen afgestaan ???
Mss moeten we met z'n allen dat stuk weer opeisen !!! Al was het alleen maar voor de mountainbikers !!!
Iedere keer als we daar gaan rijden zijn we nu welkom. Wie zegt dat dit nog zo zal zijn als we het weer geannexeerd hebben?
We kunnen ze beter te vriend houden !
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik vermoed dat dat eerder iemand van de raketmannen zal geweest zijn. Na de afdaling van de bruine-zeepberg, zagen we alvast een groep met een gehavende raketman die op de nooddiensten wachtten.filiberke wrote: Na de rit hoorde ik daar zeggen dat er een west-vlaming redelijk gevallen was met waarschijnlijk een schouderbreuk tot gevolg tis toch slijkcrosserke niet zekers![]()
![]()
![]()