20/05 heusden fietspromo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rollo
Mountainbiker

Post by Rollo »

XeRpiO wrote:als dan niet meer regent voor dat het zondag is dan ligt het lekker droog met andere woorden?
lekker droog is nog een andere zaak...
Echt vettig was het in ieder geval nie (heb al vettiger gehad hier)...
Semislicks zou ik in ieder geval wel thuislaten (en slicks ook :roll: ).
baileys69
Mountainbiker

Post by baileys69 »

hallo bikers,

ik wil wat informatie over tt in heusden want heb een paar nieuwelingen bij die gaan voor de eerste keer met de mtb een toertocht rijden.
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

Ideaal om er mee te beginnen. Er gaat wel gevlamd worden in heusden, want het is weinig technisch tenzij hier en daar dankzij de modder en het is zo vlak als een biljart tafel.
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

wij gaan deze tt dan toch niet rijden, we gaan naar scherpenheuvel
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik ben hier komen rijden omdat ik er nog nooit ben geweest. Het was inderdaad veel Bloso maar voor een keertje vond ik dat niet erg. Het was toch allemaal nieuw voor mij.
Het parkoer was niets speciaals om daarvoor 1 uur met de auto naartoe te rijden. Leuk om eens gedaan te hebben, maar volgend jaar kies ik waarschijnlijk een andere.

Het is een moddergevoelig parkoer op sommige stukken maar vandaag viel het goed mee.

De organisatie was in orde.
Bewaakte fietsstalling. =D>

Bepijling redelijk maar kon beter. Soms wat weinig pijltjes maar omdat de oranje fluo kleur opviel kon je soms als je wat verder keek de weg terug oppikken. Wel enkele keren een drukke baan moeten oversteken.

Bevoorrading tiptop. =D>

En nu voorbereiden voor de 80km van Langdorp. :bounce:
Last edited by Point7 on Mon 21 May 2007 10:52, edited 1 time in total.
MTBart
Mountainbiker

Post by MTBart »

Dit was voor mij de tweede en laatste toertocht die ik in Heusden gedaan heb. Berkenrijders niet ongerust worden dit lag niet aan jullie organisatie want die was goed. Maar dat parcour :roll: #-o

Bij mijn eerste tocht in Heusden vorig jaar vond ik het parcour al niet schitterend. Nu een andere organisatie, ander parcour dacht ik, niet dus. Weeral dezelfde bloso route met veel asfalt (hoewel toch enkele leuke single tracks). En dan op het einde net langs die verlijdelijke terril rijden [-X

Ik denk dat de MTB clubs in Heusden eens dringend met het stads/gemeente bestuur moeten gaan praten. Want het aantal deelnemers dat wil betalen om een vaste route te rijden zal heus niet gaan stijgen.
univegastef
Mountainbiker

Post by univegastef »

hoi wij hebben al dikwijls gevraag om anders te mogen rijden maar wij zijn verplicht de bloso route te volgen en de terril dat zijn wij al jaren en vragen en zijn al bij de minister van sport geweest maar mogen er niet op en telkens krijgen wij ander antwoord wij zouden zelf niets liever hebben dat wij er eens op mogen maar ja mag niet .
Post Reply