oh dan ben ik wel thuis dus !! Daar kan k dan misschien wel eens aan meedoen ja :)
Thx dude !
omgeving Aarschot
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- rocco
- Mountainbiker
Xes wrote:oh dan ben ik wel thuis dus !! Daar kan k dan misschien wel eens aan meedoen ja :)
Thx dude !
ik ben van wiekevorst en als ge wilt moogt ge met mij altijd mee gaan trainen tegen een sappig tempo heb een schoon ritje rond aarschot op de weg als ik thuiskom heb ik altijd tussen de 70en de 80km ik rij vanhier naar schoonoverdreef en dan binginne de bergen ga elke dinsdag en donderdag trainen zaterdag rondrijden en zondag TT OF CHRONO,s tis wel een pittig ritje 4 maand rijden en dan al 23,66 inwinksele amai ik had 24,49avs met veel training ik wil da eerst zien
groetjes rocco
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
rocco schreef : ik wil da eerst zien
ik ook
sta computerke wel juist afgeregeld ????
mischien een nieuw supertalent.
groeten bert
ik ook
sta computerke wel juist afgeregeld ????
mischien een nieuw supertalent.
groeten bert
Hehe, begrijp jullie ongeloof wel ergens want ik verschiet er zelf ook van da ik zo snel evolueer !
Ben zonet een toerke gaan doen op de baan se. 42km op de teller aan 26.97avs. (Rotselaar, nieuwrode, houwaart, langdorp, aarschot, demer tot aant meer en zo naar huis)
Maakt me ook ni zoveel da er ongeloof is, maar zie er het nut niet van in om te gaan stoefe op een forum om de zondag erop door iedereen voorbij gerede te worden !
Rocco: wil die trainingsrit wel eens gaan rijde, maar voor 80km te rijde ben ik helaas te laat thuis van het werk (rond 19u altijd).
Ben zonet een toerke gaan doen op de baan se. 42km op de teller aan 26.97avs. (Rotselaar, nieuwrode, houwaart, langdorp, aarschot, demer tot aant meer en zo naar huis)
Maakt me ook ni zoveel da er ongeloof is, maar zie er het nut niet van in om te gaan stoefe op een forum om de zondag erop door iedereen voorbij gerede te worden !
Rocco: wil die trainingsrit wel eens gaan rijde, maar voor 80km te rijde ben ik helaas te laat thuis van het werk (rond 19u altijd).
- rocco
- Mountainbiker
Xes wrote:Hehe, begrijp jullie ongeloof wel ergens want ik verschiet er zelf ook van da ik zo snel evolueer !
van rotselaar is aarschot nie zover eh ik rij van wiekevorst naar schoonoverdreef en vanaf daar pak de bergen meerillaar gelrode tield wing schoonderbuiken enzo da toerken is een 40km vanaf daar en int naar huis rijden pak ik aan de bekaf nog ee paar mee