Deze zondag in Scherpenheuvel.
1.Maltje
2.Nazgul
Zij die mee gaan gelieve uw naam erbij te zetten om het wat overzichtelijk te houden.
Dank u en tot zondag.
(Niet heel) Trage bikers rijden samen.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Ik zou dit wel eens willen doen, ben er al een tijdje over aan het twijfelenGf biker wrote:Ik rij de Hagelandse chrono als toertocht aan een rustig tempo. Als er iemand interesse heeft om die samen te rijden????
Wel al 60k en 700hm + rit van en naar huis dus aangaande km zal het wel lukken maar de rest?????
Als het zover is een pm met afspraak?
Nazgul wrote:Ik zou dit wel eens willen doen, ben er al een tijdje over aan het twijfelenGf biker wrote:Ik rij de Hagelandse chrono als toertocht aan een rustig tempo. Als er iemand interesse heeft om die samen te rijden????omdat ik nog geen 80k en 1100hm heb gedaan.
![]()
Wel al 60k en 700hm + rit van en naar huis dus aangaande km zal het wel lukken maar de rest?????![]()
Als het zover is een pm met afspraak?
Ok
Ik heb mij ook ingeschreven voor de chrono.Mijn doel is om hem gewoon uit te rijden op een aanvaardbaar tempo. Dus als het zover is wil ik wel afspreken.Gf biker wrote:Ik rij de Hagelandse chrono als toertocht aan een rustig tempo. Als er iemand interesse heeft om die samen te rijden????
@Nazgul
Ik zie u morgen normaal in Scherpenheuvel. Dan kunnen we het er is over hebben....