omgeving Aarschot

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

oh dan ben ik wel thuis dus !! Daar kan k dan misschien wel eens aan meedoen ja :)
Thx dude !
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

Xes wrote:oh dan ben ik wel thuis dus !! Daar kan k dan misschien wel eens aan meedoen ja :)
Thx dude !

ik ben van wiekevorst en als ge wilt moogt ge met mij altijd mee gaan trainen tegen een sappig tempo heb een schoon ritje rond aarschot op de weg als ik thuiskom heb ik altijd tussen de 70en de 80km ik rij vanhier naar schoonoverdreef en dan binginne de bergen ga elke dinsdag en donderdag trainen zaterdag rondrijden en zondag TT OF CHRONO,s tis wel een pittig ritje 4 maand rijden en dan al 23,66 inwinksele amai ik had 24,49avs met veel training ik wil da eerst zien

groetjes rocco
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

rocco schreef : ik wil da eerst zien

ik ook :wink:
sta computerke wel juist afgeregeld ???? :wink:

mischien een nieuw supertalent.

groeten bert
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

bert bibber wrote:rocco schreef : ik wil da eerst zien

ik ook :wink:
sta computerke wel juist afgeregeld ???? :wink:

mischien een nieuw supertalent.

groeten bert

da vraag ik mij ook af kent gij de ronny ik heb ook een xesco tix en nog nen nieve specialized
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

Hehe, begrijp jullie ongeloof wel ergens want ik verschiet er zelf ook van da ik zo snel evolueer !
Ben zonet een toerke gaan doen op de baan se. 42km op de teller aan 26.97avs. (Rotselaar, nieuwrode, houwaart, langdorp, aarschot, demer tot aant meer en zo naar huis)

Maakt me ook ni zoveel da er ongeloof is, maar zie er het nut niet van in om te gaan stoefe op een forum om de zondag erop door iedereen voorbij gerede te worden !

Rocco: wil die trainingsrit wel eens gaan rijde, maar voor 80km te rijde ben ik helaas te laat thuis van het werk (rond 19u altijd).
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Is dat de ronny van pijpelheide.als dat dieje ronny is ken ik die ook.
ik ben in contact gekomen met xesco via hem.Ben ook al een paar keer met hem en monique gaan rijden. :P
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

iemand zin in een rustig ritje morgen.
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

xescobiker wrote:Is dat de ronny van pijpelheide.als dat dieje ronny is ken ik die ook.
ik ben in contact gekomen met xesco via hem.Ben ook al een paar keer met hem en monique gaan rijden. :P

JA VAN PIJPELHEIDE ik heb een tix ook lang de ronny goei fietsen eh
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

Xes wrote:Hehe, begrijp jullie ongeloof wel ergens want ik verschiet er zelf ook van da ik zo snel evolueer !
Ben zonet een toerke gaan doen op de baan se. 42km op de teller aan 26.97avs. (Rotselaar, nieuwrode, houwaart, langdorp, aarschot, demer tot aant meer en zo naar huis)

Maakt me ook ni zoveel da er ongeloof is, maar zie er het nut niet van in om te gaan stoefe op een forum om de zondag erop door iedereen voorbij gerede te worden !

Rocco: wil die trainingsrit wel eens gaan rijde, maar voor 80km te rijde ben ik helaas te laat thuis van het werk (rond 19u altijd).

van rotselaar is aarschot nie zover eh ik rij van wiekevorst naar schoonoverdreef en vanaf daar pak de bergen meerillaar gelrode tield wing schoonderbuiken enzo da toerken is een 40km vanaf daar en int naar huis rijden pak ik aan de bekaf nog ee paar mee
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

Ok
Last edited by bosse on Mon 17 Feb 2020 09:48, edited 1 time in total.
Post Reply