dit is een van de mooiste tochten vlakbij Brussel, met heel wat afwisseling,............ veld en boswegen, singletracks, toffe klimmetjes en afdalinkjes en........... af en toe moet je je stuurbehendigheid boven halen
echt een aanrader voor wie deze streek niet kent.....de sasbikers uit Humneek zullen zeker aanwezig zijn op deze pracht-tocht in onze achtertuin
Al 2 keer gereden en idd. deze tocht is af ! mooi parkoer , warme douches , en den apres lijkt wel alsof ge in een of ander skioord zit maar dan wel met goe bier
Nu Anderlecht kampioen is in 1e klasse van het voetbal , kunnen we niet anders dan eer te betonen aan deze Brusselse gemeente met veel groen en mooie omgevingen waar het leuk is om te biken!
Vraagje aan de organisatie.Is er een bewaakte fietsstalling voor de inschrijving voorzien.Ben niet graag klant op zondagmorgend om bij het politiebureau fietsdiefstal aan te geven.Liever wat voorzichtig zodat ik de volgende weken ook nog kan biken.Zoja zal ik er zijn,anders sorry mannen dan zie je me niet.Thanks en tot ?????????
Hier nog nooit gereden en na de verslagen van vorig jaar gelezen te hebben ga ik is afkomen.
Ken in anderlecht gene weg maar tzal wel aangeduid zijn onderweg
Even een vraagje aan de organisatoren.
Is er een pechdienst voorzien die je bij panne terug naar aankomst brengt ?
Ik vraag dat omdat ik vandaag problemen had met mijn trapas of body, dat is me niet zo duidelijk.
Als er geen pechdienst is riskeer ik niet om nog een TT te rijden.
Graag antwoordt want ik zou heel graag komen.
Alvast bedankt
komende van Oostende, Gent, Aalst is het richting Mons (Bergen) Parijs en dan ;.... denk ik afrit 15 vanaf daar zal je de pijltjes wel kunnen volgen MTB / VTT