20/05/07 Anderlecht ( Bruski )

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

dit is een van de mooiste tochten vlakbij Brussel, met heel wat afwisseling,............ veld en boswegen, singletracks, toffe klimmetjes en afdalinkjes en........... af en toe moet je je stuurbehendigheid boven halen =D> =D>
echt een aanrader voor wie deze streek niet kent.....de sasbikers uit Humneek zullen zeker aanwezig zijn op deze pracht-tocht in onze achtertuin :P :P

Je leert zelfs iets van 't Pajotteland kennen :lol: :lol:
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Al 2 keer gereden en idd. deze tocht is af ! =D> =D> mooi parkoer , warme douches , en den apres lijkt wel alsof ge in een of ander skioord zit 8) maar dan wel met goe bier :drunk: :drunk:
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Nu Anderlecht kampioen is in 1e klasse van het voetbal =D> , kunnen we niet anders dan eer te betonen aan deze Brusselse gemeente met veel groen en mooie omgevingen waar het leuk is om te biken! :lol:

Tot zondag, kampioenengemeente!
Domme :oops:
fasteddy
Mountainbiker

Bewaakte fietsstalling

Post by fasteddy »

Vraagje aan de organisatie.Is er een bewaakte fietsstalling voor de inschrijving voorzien.Ben niet graag klant op zondagmorgend om bij het politiebureau fietsdiefstal aan te geven.Liever wat voorzichtig zodat ik de volgende weken ook nog kan biken.Zoja zal ik er zijn,anders sorry mannen dan zie je me niet.Thanks en tot ?????????
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Is da ver van het voetbalstadion of westland shopping center? (Is enige wat ik weet zijn in Anderlecht ) :wink:
FLEE77
Mountainbiker

Post by FLEE77 »

Hier nog nooit gereden en na de verslagen van vorig jaar gelezen te hebben ga ik is afkomen.
Ken in anderlecht gene weg maar tzal wel aangeduid zijn onderweg [-o< [-o<
bobo
Mountainbiker

Post by bobo »

sleery wrote:Is da ver van het voetbalstadion of westland shopping center? (Is enige wat ik weet zijn in Anderlecht ) :wink:

bij mijne weten is het kort bij de westland shopping , maar wel de andere kant van de ring
luke
Mountainbiker

Post by luke »

Even een vraagje aan de organisatoren.
Is er een pechdienst voorzien die je bij panne terug naar aankomst brengt ?
Ik vraag dat omdat ik vandaag problemen had met mijn trapas of body, dat is me niet zo duidelijk.
Als er geen pechdienst is riskeer ik niet om nog een TT te rijden.
Graag antwoordt want ik zou heel graag komen.
Alvast bedankt :wink:
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

bobo wrote:
sleery wrote:Is da ver van het voetbalstadion of westland shopping center? (Is enige wat ik weet zijn in Anderlecht ) :wink:

bij mijne weten is het kort bij de westland shopping , maar wel de andere kant van de ring
wij hebben gelukkig de goeie kant van de ring #-o
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

komende van Oostende, Gent, Aalst is het richting Mons (Bergen) Parijs :-? en dan ;.... denk ik afrit 15 #-o vanaf daar zal je de pijltjes wel kunnen volgen MTB / VTT
Post Reply