17/05/2007 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

ik wou hier ook te komen rijden, maar gisteren eene gaan drinken met wa maten en blijven plakken.
En toen was't weer 4.30 uur toen ik thuis kwam met een goei stuk in menne frak #-o
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

ik wou ook kome rijde maar men vader was nog ni wakker dus kon ni kome :cry:
kom niet voorruit
Mountainbiker

Post by kom niet voorruit »

van harte bedankt aan alle deelnemers, gisteren in de z......... regen afgepijld, alles stond onder water het volledige parcours. Deze morgen om zes uur vertrokken om de pijlen te controleren en gelukkig zag het er al heel wat beter uit. Het is voor onze streek wel heel moeilijk om andere tracks te gebruiken maar we doen ons best. Het is wel leuk om die positieve getuigenissen te lezen.
Nogmaals bedankt en tot volgende TT
Kagge
Mountainbiker

Post by Kagge »

Leuke toocht , goed uitgereden na wat gesukkel met mijn knie.
Goede organisatie , alles mooi georganiseerd. Had wel de indruk dat er niet veel volk was.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Heel leuke tocht, goede bevoorrading, enkel dit manneke had lood in de benen, dus op mijn duizenste gemaak de 50 km gedaan, proficiat aan de organisatie, volgend jaar terug van de partij
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Was een hele mooie tocht met veel afwisseling. Brede paden, glibberige stukjes en, jawel, fantastische singletracks, kombochtjes, en het beste: amper asfalt (ik herinner me 1 stuk). Fantastisch, zo ong alles offroad. Bovendien bijna geen volk, dus nergens files en overal lekker kunnen doorknallen.
Zeer goed uitgepijld en ondanks de regen overal perfect bereidbaar.
Een van de betere 8)
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

'k Ben wat later met mijn verslagske, amai den aprés heeft toch wel wat te lang geduurd :drunk: .
Om elf uur binnen en pas om vier uur terug thuis :roll: , al goe dat men vrouwke er bij was.

Om +- 8.20u. vertrokken, over de single-tracks langs het voetbalplein, om zo richtig blosoroute te rijden.
Niet om deze zo maar te volgen, neen, er werd serieus afgeweken van het bloso traject, nu en dan zelfs tegen de richting in :bounce: .
Zo goed als elke single-track werd gebruikt.
Aan de manege de splitsing (50km.) gevolgd richting Vlimmeren-> Beerse (blauwe lus), en zoals eerder gemeld mocht men hier niet van het bloso parkoer afwijken. Daar dus enkele lange rechte stukken.
Net voor den drink (chirohemen) toch nog enkele single-tracks meegepakt.
Na den drink de single-tracks naast de golf, en direct links ->achtzalighedenboom en even later nog meer single-tracks.
Prachtige wending in het parkoers.
Via enkele langere stoken, een oversteek en nog enkele lange stroken uitgekomen bij single-track paradijs ''fitometer'' , keren en draaien dat het een lieve lust is.
Uiteindelijk het bordje:"nog 5km.".
Ook in dit stukje lagen nog enkele single-tracks verscholen, van die crossparkoertjes van vroeger.

Goed geamuzeerd, moe maar voldaan, het lag er zwaar bij.
Voor de geintreseerden de cijfertjes: 50,39km. , rijtijd:2.08u. , avs:23,5 , vlakke toer, dus maar 91hm. , het single-track gehalte volgens mijn telling zou tussen de 12 en 15 km. liggen. Er zouden ongeveer 620 deelnemers geweest zijn.

Marcelleke en frds, goede tocht, veel meer kunt ge er niet uithalen.
Bedankt en tot de volgende.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

tof tt'ken hoog singeltrack en offroad gehalte :bounce: :bounce: :bounce: =D> =D> =D> soms lang op brede boulvards in het bos en 1 lang stuk baan, maar de rest maakte de TT zéér goed, volgend jaar terug van de partij.
Bepijling: goed
bevoorrading: goed
technisch: zo goed als niet
kvh
Mountainbiker

Post by kvh »

De tocht was OK, maar ik was pas om 10:15u vertrokken en aan de bevoorrading hadden ze enkel nog maar appelsienen, ze hadden zelfs geen drank meer.
Post Reply