benelux cup apeldoorn
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
the oakley man
- Mountainbiker
benelux cup apeldoorn
Post by the oakley man »
weet er iemand iets van het parcours en met welke banden je het best zou rijden?
Ik heb het parcours gisteren een paar gereden, het was prima te doen met een RR of iets dergelijks. Vannacht heeft het wel flink geregend, maar de ondergrond kan flink wat hebben door de droogte van de afgelopen tijd. Ik denk dat ik vanmiddag nog even een kijkje ga nemen, ik laat het nog wel weten.
Al met al denk ik dat een je zaterdag of zondag de noppenbandjes wel thuis kunt laten, want voor donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag is nagenoeg geen regen meer voorspeld.
Al met al denk ik dat een je zaterdag of zondag de noppenbandjes wel thuis kunt laten, want voor donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag is nagenoeg geen regen meer voorspeld.
-
the oakley man
- Mountainbiker
-
the oakley man
- Mountainbiker
-
Michael Janssens
- Mountainbiker
Post by Michael Janssens »
Weet er iemand om hoe laat de funklasse A/amateurs starten.
Op de site van belgian mountainbike circuit staat 15.30 uur , maar op de site van de organisatie (www.bar-end.nl) staat 17.00 uur.
Het zou wel handig zijn als we zeker zijn van het startuur.
Op de site van belgian mountainbike circuit staat 15.30 uur , maar op de site van de organisatie (www.bar-end.nl) staat 17.00 uur.
Het zou wel handig zijn als we zeker zijn van het startuur.