koop een kaart van het zoniënwoud voor 6€ je kan niet sukkelenBelAir_500 wrote:hallo,
das ziet er allemaal leuk uit,die wegjes hier en daar,maar die straat namen enzo ken ik niet
Hoeilaart- Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
f**** kheb juist mijn fiets volledig gedemonteerd,anders was ik er ook om 15h 
vertel hoe dat het geweest is,goed veel modder vermoed ikhéhé
vertel hoe dat het geweest is,goed veel modder vermoed ikhéhé
Net terug :)
Wij beginnen hem wel in St Genesius Rode, net naast de Waterlosesteenweg vermits ik er op net geen 2km vandaan woon.
Anderhalf uur lekker gefietst, overal heel goed berijdbaar, enkel liggen de singletracks er iets vettiger bij
Iets lagere bandenspanning en ik heb omzeggens geen last gehad van de ondergrond, eerder van de natte uitstekende wortels, wel nooit moeten uit de pedalen gaan. De fietspartner stond nog op een dikke 4,5kg, die heeft meer de voet aan de grond moeten zetten.
Dus, fiets in elkaar steken en rijden! Zelfs na al de regen van afgelopen 24u ligt het super!
Wij beginnen hem wel in St Genesius Rode, net naast de Waterlosesteenweg vermits ik er op net geen 2km vandaan woon.
Anderhalf uur lekker gefietst, overal heel goed berijdbaar, enkel liggen de singletracks er iets vettiger bij
Iets lagere bandenspanning en ik heb omzeggens geen last gehad van de ondergrond, eerder van de natte uitstekende wortels, wel nooit moeten uit de pedalen gaan. De fietspartner stond nog op een dikke 4,5kg, die heeft meer de voet aan de grond moeten zetten.
Dus, fiets in elkaar steken en rijden! Zelfs na al de regen van afgelopen 24u ligt het super!