17/05/2007 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patchenta
Mountainbiker

.....

Post by patchenta »

Awel kogaboy,treintje vormen??
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

@ timbie: van de kidstoer weet ik niet of deze met begeleiding is, ik kan Marcel momenteel niet bereiken.( aan 't uitpijlen zeker? :wink: )

@MADRISTA666: kan ik moeilijk schatten, als men de fitometer mag gebruiken (waarschijnlijk wel) is dat al snel enkele km. meer.
Men rijdt eigenlijk van de ene single-track naar de andere, maar daar zitten natuurlijk altijd enkele km. (de ene keer al meer km. , en de andere keer al minder) verbindingstukken tussen.
Schatting??? -> rond de 15% single-tracks :-? .

Ikzelf vertrek rond 8.30uur, samen met mijne maat.
Ah ja, ook mijn vrouwke komt mee.
grtz. tot morgen
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

ben om half negen aan de inschrijving :wink: dus patchenta laat maar iets weten voor da treintje :wink:
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

Ik kom ook met 't fietske ! Allez nie dat het ver is hoor , ik schat toch wel +/- 1,2 kilometerskes !
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Toerke gebold in Wechel. Mooi voorbeeld gezien hoe de organisatie niet klakkeloos de bloso-tour volgt door hier en daar mooie afwijkinkjes te nemen. =D> De streek een beetje kennende konnen ze dit nog meer gedaan hebben (zoals ik vandaag :-) ), maar 't was dik in orde. Zelfs nog vele nieuwe stukjes ontdekt, leuke stukken singletrack op ongeveer 10km van 't einde ! . Tot in de laatste km's was het dikke fun !

Goed geamuseerd met 57km op den teller (zelf wat aan 't parkoers gebreid en hier en daar stukje extra amusant ertussen gelapt :wink: )
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

ben ook net terug , mooie tocht net ni te vettig :lol: alleen ergens een stuk gemist denk ik #-o hadden de 50 km gevolgd en hadden 40 km bij de aankomst :drunk:

aan den afspuit nog ene gezien met een team2mega pakje aan , iemand van het forum mss ??
SKimmie
Mountainbiker

Post by SKimmie »

Overslapen deze ochtend... Klote...
Voor me slecht zonder VTT-tourtje...
Zal zelf maar wat gaan rijden...
De funbiker
Mountainbiker

Post by De funbiker »

:-D Na 3 maanden inactiviteit mijn hart nog eens kunnen ophalen in Wechelderzande.Goed uitgestippelde omloop met enkele nieuwe stukjes voor mij,laatste 10km was plezant,mooi stukske aan fitometer. =D> Goede organisatie en bevoorrading okee!
jeroenv8x
Mountainbiker

Post by jeroenv8x »

Vandaag ook gaan rijden in Wechelderzande. Het was een mooie tocht ,niet te modderig met een goeie bevoorrading en bepijling.
51 km op de teller.
Watje 63
Mountainbiker

Post by Watje 63 »

Door de regen van deze week moesten we toch wat harder stoempen dan in volle zomer.Zelf ook een keer kompleet dwars gegaan en net niet in de gracht getuimeld.Met enkele ploeter stukjes erin hebben we ons goed geamuseerd.Na 34 km bleek er een deelnemer onzacht met onze aarde in kontakt te zijn gekomen.Efkes stoppen dus ,gelukkig had ik het noodnummer opgeschreven.Want met ne gsm alleen kun je niet veel doen.Aan de man zijn knie te zien was verder rijden niet meer mogelijk.Hopelijk was het niet te erg en kan hij snel weer de fiets op. Het zou niet slecht zijn om de inrichters te verplichten een goed noodplan op te zetten,want nu is dat zeker niet overal het geval.Rekenen op de goodwill van de andere deelnemers is al te makkelijk.Voor de rest goed gedaan gasten.
Post Reply