Have fun !
Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Vandaag was ik van plan om in Wissant te rijden, ware het niet dat ik bij het vertrek merkte dat de lucht uit de achterdemper verdwenen was.
Terug thuisgekomen heb ik de demper na een paar pogingen toch terug op druk gekregen. Lucht ontsnapte telkens langs het ventiel.
Iemand van jullie ook al zo een ervaring gehad?
Grtz,
Peter
Terug thuisgekomen heb ik de demper na een paar pogingen toch terug op druk gekregen. Lucht ontsnapte telkens langs het ventiel.
Iemand van jullie ook al zo een ervaring gehad?
Grtz,
Peter
- nicolasdb
- Mountainbiker
euhm, ik heb je 3/4 weken geleden een PB gestuurd hiervoor...sorrySusXT wrote:Nicolasdb, waar was je zondag? We hebben op je gewacht. Vergeten?![]()
ben trouwens voor t moment niet zo content met mijne canyon, zit zo te sukkelen met die zadelpen die continu zakt... kga een der dees naar heerlen, begin het wat beu te worden
grtz
Ach ja, vergetennicolasdb wrote:euhm, ik heb je 3/4 weken geleden een PB gestuurd hiervoor...sorrySusXT wrote:Nicolasdb, waar was je zondag? We hebben op je gewacht. Vergeten?![]()
![]()
ben trouwens voor t moment niet zo content met mijne canyon, zit zo te sukkelen met die zadelpen die continu zakt... kga een der dees naar heerlen, begin het wat beu te worden
grtz
Ivm die demper : of je gaat naar een lbs en laat die er eens naar kijken. Of bel Canyon om eens een afspraak te maken voor een nazicht. Hoogstwaarschijnlijk wordt ie opgestuurd naar Fox. Maar dat weet Peter je wel te vertellen als je in Heerlen bent.