17/05/2007 Wechelderzande
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Den jjag
- Mountainbiker
@ timbie: van de kidstoer weet ik niet of deze met begeleiding is, ik kan Marcel momenteel niet bereiken.( aan 't uitpijlen zeker?
)
@MADRISTA666: kan ik moeilijk schatten, als men de fitometer mag gebruiken (waarschijnlijk wel) is dat al snel enkele km. meer.
Men rijdt eigenlijk van de ene single-track naar de andere, maar daar zitten natuurlijk altijd enkele km. (de ene keer al meer km. , en de andere keer al minder) verbindingstukken tussen.
Schatting??? -> rond de 15% single-tracks
.
Ikzelf vertrek rond 8.30uur, samen met mijne maat.
Ah ja, ook mijn vrouwke komt mee.
grtz. tot morgen
@MADRISTA666: kan ik moeilijk schatten, als men de fitometer mag gebruiken (waarschijnlijk wel) is dat al snel enkele km. meer.
Men rijdt eigenlijk van de ene single-track naar de andere, maar daar zitten natuurlijk altijd enkele km. (de ene keer al meer km. , en de andere keer al minder) verbindingstukken tussen.
Schatting??? -> rond de 15% single-tracks
Ikzelf vertrek rond 8.30uur, samen met mijne maat.
Ah ja, ook mijn vrouwke komt mee.
grtz. tot morgen
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Toerke gebold in Wechel. Mooi voorbeeld gezien hoe de organisatie niet klakkeloos de bloso-tour volgt door hier en daar mooie afwijkinkjes te nemen.
De streek een beetje kennende konnen ze dit nog meer gedaan hebben (zoals ik vandaag
), maar 't was dik in orde. Zelfs nog vele nieuwe stukjes ontdekt, leuke stukken singletrack op ongeveer 10km van 't einde ! . Tot in de laatste km's was het dikke fun !
Goed geamuseerd met 57km op den teller (zelf wat aan 't parkoers gebreid en hier en daar stukje extra amusant ertussen gelapt
)
Goed geamuseerd met 57km op den teller (zelf wat aan 't parkoers gebreid en hier en daar stukje extra amusant ertussen gelapt
-
De funbiker
- Mountainbiker
Post by De funbiker »
Door de regen van deze week moesten we toch wat harder stoempen dan in volle zomer.Zelf ook een keer kompleet dwars gegaan en net niet in de gracht getuimeld.Met enkele ploeter stukjes erin hebben we ons goed geamuseerd.Na 34 km bleek er een deelnemer onzacht met onze aarde in kontakt te zijn gekomen.Efkes stoppen dus ,gelukkig had ik het noodnummer opgeschreven.Want met ne gsm alleen kun je niet veel doen.Aan de man zijn knie te zien was verder rijden niet meer mogelijk.Hopelijk was het niet te erg en kan hij snel weer de fiets op. Het zou niet slecht zijn om de inrichters te verplichten een goed noodplan op te zetten,want nu is dat zeker niet overal het geval.Rekenen op de goodwill van de andere deelnemers is al te makkelijk.Voor de rest goed gedaan gasten.