K zal wel een tt rijden op t gemak. Als de moral nog mee wil want dat die begint zwaar te zakken door al die bobokes
Les Cimes de Waimes 17/05/2007
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Bedankt voor de info.DdT wrote:Waimes is een zeer technisch "ritje", zelfs bij droog weer. Eén der meest technische in ons Belgenland. Dus zeker niet te onderschatten. Maar het is heus te doen. Moet je meegemaakt hebbenWoodWheel wrote:Ik heb vorig jaar tijdens de houffamarathon de 60km gereden.A d r i wrote:Als je van dat idee vertrekt zal je denk ik niet bedrogen uitkomen. Theux is wel een pak zwaarder nog.
Kan ik de 70 km in Waimes hiermee vergelijken? Of is het in Waimes minder zwaar?
Dank
Lijkt me wel interessant en het kriebelt wel. Maar gezien mijn conditie en de afstand tot hinder, zal ik een deelname ginds mij een ganse dag kosten. Jammer genoeg, kan ik morgen niet zoveel tijd aan het mountainbiken opofferen.
Voor mij zal het dus de TT in Helkijn worden.
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
ikzelf ga de toertocht van 45 gaan afbollen opt gemak!
Regen of nie, maakt voor mij niet uit

Regen of nie, maakt voor mij niet uit
voor mijn tweede M@Z rit op rij, ne vette DNF.
Rond km 20 tijdens ne klim stom omgevallen (voorwiel schoof weg) en met mijn rechterdij op ne scherpe steen
Spieren zijn vrijwel onmiddellijk beginnen stijf worden. Heb nog een 5 km geprobeerd....maar het lukte niet meer.
Ben dan over den asfalt binnengereden, jammer want die eerste 25 km waren subliem
Rond km 20 tijdens ne klim stom omgevallen (voorwiel schoof weg) en met mijn rechterdij op ne scherpe steen
Spieren zijn vrijwel onmiddellijk beginnen stijf worden. Heb nog een 5 km geprobeerd....maar het lukte niet meer.
Ben dan over den asfalt binnengereden, jammer want die eerste 25 km waren subliem