een goede combinatie van al deze ingrediënten..blomsky wrote:is het echt zo zwaar als het heeft geregend? Hoe is het parcours daar eigenlijk? Zand, rots, bos, hoogtemeters??
17/05/07 La Wissantaise (Fr.)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
het is geen meter plat (zo altijd vals plat en soms een valselijke klimmetje) de ondergrond is grotendeels lichte gravel (en als het regent zak je daar lekker een beetje in), af en toe een technische afdaling ertussen en een klimmetje die vrij lang kan duren. Dit in combi met regen maakt het vrij lastig ja ...blomsky wrote:is het echt zo zwaar als het heeft geregend? Hoe is het parcours daar eigenlijk? Zand, rots, bos, hoogtemeters??
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
voor den après:zonnecrèmeTraxer wrote:volgens de laatste gegevens zou het in de loop van de voormiddag iets beter moeten worden....![]()
![]()
Normaal ga ik ook aanzetten, eens een nieuwe streek. Ik klim graag, maar afdalen is nie meer mijn ding sinds mijn schouderke ambetant deed.
@filiberke : pb gestuurd.
Dus rond 06.30 aan de grensovergang in Rekkem anders. Is da gewoon de autostrade naar frankrijk volgen dan. Kweet ik ben een ramp op weggebied en zo.
@filiberke : pb gestuurd.
Dus rond 06.30 aan de grensovergang in Rekkem anders. Is da gewoon de autostrade naar frankrijk volgen dan. Kweet ik ben een ramp op weggebied en zo.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
nie echt, nog veeeeeeeeeeeel schoner naar mijn bescheiden mening... Ge zit bijna constant in onbewoond gebied! Het is echt puur natuur!blomsky wrote:Kan je het een beetje vergelijken met het parcours in Reningelst?
De beklimmingen zijn veel langer... Andere ondergrond, soms zand, soms keien,...
Je kan het niet echt vergelijken met iets in België volgens mij...
Ik heb een campingdouche... Zo'n zakske waar 20 liter water in kan met een darmken...Z8rijder wrote:zijn er alternatieven voor een douchke na afloop ???
op een of andere camping misschien ????
of is het gewoon stinkend en vol 'oor' aan den après beginnen ?![]()