Les Cimes de Waimes 17/05/2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

A d r i wrote:Als je van dat idee vertrekt zal je denk ik niet bedrogen uitkomen. Theux is wel een pak zwaarder nog.
Ik heb vorig jaar tijdens de houffamarathon de 60km gereden.
Kan ik de 70 km in Waimes hiermee vergelijken? Of is het in Waimes minder zwaar?

Dank
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

WoodWheel wrote:Ik heb vorig jaar tijdens de houffamarathon de 60km gereden.
Kan ik de 70 km in Waimes hiermee vergelijken? Of is het in Waimes minder zwaar?
Die heb ik vorig jaar ook gereden, voor mij is het ook de eerste keer dat ik in Waimes rij.
Maar ik meende me te herinneren dat ik in Houffa 'slechts' 1350 hoogtemeters had.
Hier zouden het er 200 meer zijn :wink:
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

WoodWheel wrote:
A d r i wrote:Als je van dat idee vertrekt zal je denk ik niet bedrogen uitkomen. Theux is wel een pak zwaarder nog.
Ik heb vorig jaar tijdens de houffamarathon de 60km gereden.

Dank
Waimes is een zeer technisch "ritje", zelfs bij droog weer. Eén der meest technische in ons Belgenland. Dus zeker niet te onderschatten. Maar het is heus te doen. Moet je meegemaakt hebben =P~
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Vandaag de ganse dag regen, en in Waimes al het dubbele kwa neerslag van bvb Huldenberg deze maand. #-o
Ik wens jullie veel modderplezier :drunk:
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

ik ga ook passen, totaal geen training sinds twee weken, teveel kniepijn en met dit weer ga ik niet nog meer schade berokkenen, 15 euro en 250 km bollen voor de knie helemaal kapot te rijden, no thanks.

hopelijk volgend jaar... #-o
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

allee,wij gaan daar alleen staan?
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

den deze gaat toch ook zenne, regen of gene regen...
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Ik ga er ook zijn. Was vorig jaar mijn eerste marathon dat ik gereden had. 6u5' overgedaan en vierde laatste of zo :-) (wel enorm veel opgaves wegens het slechte weer). Ik ga natuurlijk voor een iets beter resultaat dit jaar.
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Wel palmboy, t'was ook mijn eerste chrono marathon ooit. 5uur45min aan gereden, gelopen, gewandeld, gestrompeld en uiteindelijk gekropen...

Een 12tal chrono's verder wil ik toch serieus aan mijnen tijd gaan knabbelen zulle, zonder tegenslag of pech...weer of geen weer. Heb er serieus goesting in zulle! :drunk:

We posten wel nog eens na de rit.
Timme
Mountainbiker

Post by Timme »

Welke banden gaan jullie steken ??
Ben zelf nog aant twijfelen nu dat het tamelijk veel geregend heeft...

Grtz
Tim
Post Reply