Pfff, bij mij zjust vant zelfde, de manne wille wel na wolfsdonk, maar ni na TheuxDen jjag wrote:Amai, amai zondag 11O km. in Wolfsdonk-Langdorp en dan maandag den Ardennes trophy.
Menne maat wil perse de 110 km. doen in Wolfsdonk, maar hij gaat niet mee naar Theux.![]()
28/05/07 Ardennes Trophy Theux 60 of 90 km
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- BEASTY
- Mountainbiker
jocca wrote:ik overweeg ook om de wel heeeel lange verplaatsing vanuit het verre west-vlaanderen te maken om eens ginder te rijden ...
Ik zal wel pas een paar dagen voordien 100% zeker zijn of ik wel kan ...
yep,
ik ben ook van west vlaanderen en ik doe de verplaatsing graag want het is het tweede jaar oprij dat we gaan, en ik moet zeggen eenmaal dat je daar gereden hebt kom je zeker terug
gr
THE BEAST
- Chiemel
- Mountainbiker
- Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike
Bij mij is het dit jaar de 4e keer dat ik hem rij.
De eerste 2 keer mij beperkt tot de 60km. Die waren toen meer dan genoeg.
Sedert vorig jaar toch wat meer kilometers getraind en mij gewaagd aan de (toen nog) 80km en geen problemen gekend onderweg.
Qua marathons is deze technisch gezien van een vrij "deftig" niveau, dus enige technische bagage kan geen kwaad.
Ook qua conditie heb je best al de nodige kilometers want anders komt onherroepelijk de man met de hamer ongenadig langs.
Persoonlijk is dit één van mijn lievelings-marathons en absoluut de verre verplaatsing waard (kom ook uit het verre West-Vlaanderen).

De eerste 2 keer mij beperkt tot de 60km. Die waren toen meer dan genoeg.
Sedert vorig jaar toch wat meer kilometers getraind en mij gewaagd aan de (toen nog) 80km en geen problemen gekend onderweg.
Qua marathons is deze technisch gezien van een vrij "deftig" niveau, dus enige technische bagage kan geen kwaad.
Ook qua conditie heb je best al de nodige kilometers want anders komt onherroepelijk de man met de hamer ongenadig langs.
Persoonlijk is dit één van mijn lievelings-marathons en absoluut de verre verplaatsing waard (kom ook uit het verre West-Vlaanderen).
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Van een "vrij technisch niveau" ?!!. Wat moeten we hieronder verstaan.
In West Vlaanderen hebben we afdalingen in de Westhoek, Kluisbergen, de bossen nabij Waregem. De technische kronkels in Ingelmunster en Oostrozebeke.
Wat is er in Theux precies anders?
Hoe meer geuren & kleuren bij jullie beschrijving, hoe liever.
Ik ga namelijk voor de eerste keer in de Ardennen biken. En zoals je weet, een verwittigd man........
In West Vlaanderen hebben we afdalingen in de Westhoek, Kluisbergen, de bossen nabij Waregem. De technische kronkels in Ingelmunster en Oostrozebeke.
Ik ga namelijk voor de eerste keer in de Ardennen biken. En zoals je weet, een verwittigd man........
- BEASTY
- Mountainbiker
yep,motorbiker wrote:Van een "vrij technisch niveau" ?!!. Wat moeten we hieronder verstaan.
het begint al mee de afdalingen/klims die veel langer zijn, meer stenen, boomwortels, en gevallen mtb'ersmotorbiker wrote:In West Vlaanderen hebben we afdalingen in de Westhoek, Kluisbergen, de bossen nabij Waregem. De technische kronkels in Ingelmunster en Oostrozebeke.
1 tip rij je eigen tempo
gr
THE BEAST