Alhoewel, voor mij is het makkelijker langs de E40, dus moet je niet wachten op mijscubaluc wrote:Ok, ik zal er zijnRock Rider wrote:De steenbakkers spreken omstreeks 6u15 af aan de grensovergang te Rekkem... Diegene die willen...
17/05/07 La Wissantaise (Fr.)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Je kan niet missen, als je via de A16 komt is het afrit 38 richting Wissant, op de grote weg wanneer je Wissant binnenrijdt zullen er borden en seingevers staanblomsky wrote:Is het dorpje groot eigenlijk?? Of staat alles mooi aangeduid waar je moet zijn in het dorp?
Mijn eerste deelname...
- Herder Scubaluc
- Kerstman
VTTtje en PeePeetjeZopas afgesproken met VTTtje om gezamelijk(vtttje,peepeetje,klein plateautje en ik) naar den Texaco te rijden en hopen daar ook te zijn om 6.30.
Misschien lijstje maken wie we daar allemaal opwachten?
Kleine en Grote Plateau
Lichterveldenaere
Slijkcrosserke
Jocca
Groten Tetter en.....
Traxer en K20...????
scubaluc
Last edited by Herder Scubaluc on Tue 15 May 2007 22:18, edited 1 time in total.
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Ik ben er al van woensdagavond.Hopelijk is de tocht fantastisch want nat zal het zeker zijn.
edje
dan kan jij die tentjes al gereed opzetten
[/quote]
edje
dan kan jij die tentjes al gereed opzetten
[/quote]
Je mag eventueel meerijden met mij,ik heb nog plaats voor 1 fietsvommie wrote:Da ziet er inderdaad veel belovend uit als ik jullie zo hoor vertellen. Maar bijna 2 uur rijden is toch wel veel. Zeker moest mijn broer nie meegaan. Alleen is dan ook maar alleen, niet waar.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Het beloofd dus een zware tocht te worden, vorig jaar was die al zwaar en dan regende het de dag zelf nog niet ... mja we gaan weer pootje mogen baden denk ik ...
Maar ik trekt het mij van geen z.k aan en ga toch gaan ...
greetz
jocca