17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

scubaluc wrote:
Rock Rider wrote:De steenbakkers spreken omstreeks 6u15 af aan de grensovergang te Rekkem... Diegene die willen... :wink:
Ok, ik zal er zijn O:)
Alhoewel, voor mij is het makkelijker langs de E40, dus moet je niet wachten op mij
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

EDJE wrote:Ik ben er al van woensdagavond.Hopelijk is de tocht fantastisch want nat zal het zeker zijn.
Nat was het vorig jaar zekers , maar dat heeft zekers de pret niet verdorven !!!

Tzal ginder weer nen Belgeninvasie worden :bounce:
Herder Scubaluc
Kerstman

blomsky wrote:Is het dorpje groot eigenlijk?? Of staat alles mooi aangeduid waar je moet zijn in het dorp?

Mijn eerste deelname...
Je kan niet missen, als je via de A16 komt is het afrit 38 richting Wissant, op de grote weg wanneer je Wissant binnenrijdt zullen er borden en seingevers staan
Herder Scubaluc
Kerstman

Zopas afgesproken met VTTtje om gezamelijk(vtttje,peepeetje,klein plateautje en ik) naar den Texaco te rijden en hopen daar ook te zijn om 6.30.

Misschien lijstje maken wie we daar allemaal opwachten?
VTTtje en PeePeetje
Kleine en Grote Plateau
Lichterveldenaere
Slijkcrosserke
Jocca
Groten Tetter en.....
Traxer en K20...????
scubaluc
Last edited by Herder Scubaluc on Tue 15 May 2007 22:18, edited 1 time in total.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ik had er graag eens bij geweest in Wissant, maar het zal voor dit jaar niet lukken. Spijtig. Hopelijk volgend jaar. Gelukkig kan ik zondag naar Opbrakel. Naar het schijnt ook een mooie tocht. Het allerbeste in Wissant en hopelijk blijft het wat droog (niet op de "apres" natuurlijk! :roll: ).
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Ik ben er al van woensdagavond.Hopelijk is de tocht fantastisch want nat zal het zeker zijn.

edje
dan kan jij die tentjes al gereed opzetten ;-)
[/quote]
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

vommie wrote:Da ziet er inderdaad veel belovend uit als ik jullie zo hoor vertellen. Maar bijna 2 uur rijden is toch wel veel. Zeker moest mijn broer nie meegaan. Alleen is dan ook maar alleen, niet waar.
Je mag eventueel meerijden met mij,ik heb nog plaats voor 1 fiets :drunk: :drunk: stuur mij anders eens een pbtje met uw tel,nr. dan bel ik u eens op om af te spreken :roll: :roll:
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

@filiberke : mijn broer ging mij morgen nog iets laten weten. Ik laat je morgen nog iets weten. Het begint wel te kriebelen, eens een nieuwe streek ...
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

:-? Leg maar ulder regenfrakske en overschoenen klaar want het kan wel eens een verzopen tochtje worden, net gekeken op de site van meteo france en ze geven regen uit (veeeel regen blijkbaar) wel geen wind (of toch niet veel) ...

Het beloofd dus een zware tocht te worden, vorig jaar was die al zwaar en dan regende het de dag zelf nog niet ... mja we gaan weer pootje mogen baden denk ik ...

Maar ik trekt het mij van geen z.k aan en ga toch gaan ...

greetz

jocca
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

is het echt zo zwaar als het heeft geregend? Hoe is het parcours daar eigenlijk? Zand, rots, bos, hoogtemeters??
Post Reply