er is denk ik een foutje in je googlemap
vorig jaar net het zelfde gedacht; SAN ADRIAN IS boven miranda de arga en duid op een kleine bergpas in baskenland... san adrian is een toffe berghut waar je met 18 in 1 kamer ligt (3 stapel bedden van 6 man boven elkaar) vlak bij utzgorri. check mijn site eens waar elke etappe staat beschreven en een google kaartje (foto van googleearth per etappe staat)
surf eens op mijn site www.vvvdr.be en klik in de menubalk op mtblog...of op C2C
rechtstreekse link:
http://web.mac.com/stevenvanvooren/iWeb ... 95F83.html
C2C 2007 (Pyreneeën)
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- jero
- Mountainbiker
C2C 2007
Yeah man, en het zal je niet spijten.
Dit is volgens mij ongeveer het summum van biken dat je in Europa kan doen. En ik kan je garanderen; bij sommige uitzichten sta je efkes een halfuurtje stil, vol van bewondering... heb ik meerdere malen tegengekomen. Iedereen heeft het over de fysieke uitdaging, en die is er zeker wel, maar vergeet ook niet; die trip is echt adembenemend mooi. Zorg dat je een goede camera steeds bij de hand hebt (met een musketon vastmaken aan je rugzak bijvoorbeeld), zodat je veel foto's kan nemen... die bekijk je achteraf ontelbare keren...
Ik weet zeker dat ik em nog een keer rij, als ik nog eens voor 2 weken weg mag van mijn vrouwtje...
Veel plezier!
Dit is volgens mij ongeveer het summum van biken dat je in Europa kan doen. En ik kan je garanderen; bij sommige uitzichten sta je efkes een halfuurtje stil, vol van bewondering... heb ik meerdere malen tegengekomen. Iedereen heeft het over de fysieke uitdaging, en die is er zeker wel, maar vergeet ook niet; die trip is echt adembenemend mooi. Zorg dat je een goede camera steeds bij de hand hebt (met een musketon vastmaken aan je rugzak bijvoorbeeld), zodat je veel foto's kan nemen... die bekijk je achteraf ontelbare keren...
Ik weet zeker dat ik em nog een keer rij, als ik nog eens voor 2 weken weg mag van mijn vrouwtje...
Veel plezier!
- jero
- Mountainbiker
C2C 2007
Yeah man, en het zal je niet spijten.
Veel plezier!
Veel plezier!
- OmaFiets&co
- Mountainbiker
Post by OmaFiets&co »
Aan Koen,
Vorige week een mailtje gestuurd naar contact@mtb.be, maar nog geen antwoord ontvangen. Laat je eens iets horen?
Caroline en Marc
Vorige week een mailtje gestuurd naar contact@mtb.be, maar nog geen antwoord ontvangen. Laat je eens iets horen?
Caroline en Marc
Excuses, net terug van twee weken de Ruta del Cid en aanverwanten - ik heb net een dikke tweehonderd mails binnengehaald en maak daar deze avond al een begin aan.OmaFiets&co wrote:Aan Koen,
Caroline en Marc
- OmaFiets&co
- Mountainbiker
- napoleon
- Mountainbiker
prijs je gelukkig...
prijs je gelukkig want het is een fantastisch avontuur...
laat iets weten hoe het geweest is en hoe het met de voorbereidingen is gesteld...
(PS ik heb een dagelijks verslagje op mijn website MTBlog staan van dag tot dag, (er zijn 2-3 etappes een stukje aangepast maar is toch grotendeels dezelfde tocht)
vriendelijke groeten en succes....
laat iets weten hoe het geweest is en hoe het met de voorbereidingen is gesteld...
(PS ik heb een dagelijks verslagje op mijn website MTBlog staan van dag tot dag, (er zijn 2-3 etappes een stukje aangepast maar is toch grotendeels dezelfde tocht)
vriendelijke groeten en succes....
-
gaatje
- Mountainbiker
Ik moet nog een vliegticket vastleggen.
Bij Raynair vind ik volgende mogelijkheden:
vrijdag:
vanuit Charleroi voor €40 aankomst om 16:55 (1,5uur rijden vanuit Antwerpen)
vanuit Eindhoven voor €15 aankomst om 19:05 (1 uur rijden vanuit Antwerpen)
Zaterdag zou ook mogelijk zijn:
vanuit Charleroi: €30 aankomst om 12:25
vanuit Eindhoven: €30 aankomst om 10:55
Zijn er nog bikers die vrijdag vanuit Eindhoven vertrekken?
Bij Raynair vind ik volgende mogelijkheden:
vrijdag:
vanuit Charleroi voor €40 aankomst om 16:55 (1,5uur rijden vanuit Antwerpen)
vanuit Eindhoven voor €15 aankomst om 19:05 (1 uur rijden vanuit Antwerpen)
Zaterdag zou ook mogelijk zijn:
vanuit Charleroi: €30 aankomst om 12:25
vanuit Eindhoven: €30 aankomst om 10:55
Zijn er nog bikers die vrijdag vanuit Eindhoven vertrekken?