17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Z8rijder wrote:yip,
hebben al een chambre d'hôtes geboekt voor donderdagavond in de omgeving van Wissant.
ZUllen donderdagmorgen de rit rijden. De dames gaan mee... en 'snamiddags een gewoon toeristisch ritje... Kwestie van de flater van moederdag weer recht te zetten...
dus Wissant... hier we come !!!!
maar op 't gemak weie !!!!!
Zou het een ramp zijn als we pas om 9u.30 arriveren en de gezamenlijke start missen ??? Is het tijdstip echt dwingend ???
het tijdstip is niet echt dwingend, want er staan toch pijlen op de grond...
Het is alleen kwestie van de bevoorradingen nog te halen hé.. Als ze zich baseren op de start uren... Dan kan het al goed opgekuist zijn als je maar om 9u30 start...
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

veeteeteetje wrote:Kan er mij iemand het juiste adres geven???(Straat en nummer)
Kwestie van mijn gps-ke juist te kunnen instellen.

Dark Dingo,we hadden het er al eens over gehad,maar ik ga geen chauffeur kunnen spelen tot ginder.Ik heb de grote camionette niet,daar die 3 dagen mee is met mijn pa met de "baanjeanetten".
Ik heb enkel het tweepersoons-camionetje en als pepeetje meegaat,.....blijft er maar weing plaats meer over,hé.
Mijn laadbak moet ik vrijhouden voor mijnen bike en hopelijk mijne bbq en de reste.

Hopelijk niet te veel regen zodat we een mooi zicht hebben om te biken.
We zien het nog altijd zitten.
no problemo,amigo!!ga mee met den rockrider! :bounce: :bounce: we zien mekaar ginder wel!!na 14 dagen niet op de bike gezeten te hebben wil ik mij hééél op 't gemak ook wagen aan de 80 km!!maar 't gaat daar nogal een beetje op en neer zulle #-o en met mijne camelback op mijne buik!! :wink: :-D 't wordt weer lastig klimmen!!tot donderdagmorgen...
dingo 8)
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

[quote="slijkcrosserke"]Vanuit kortemark is het beste om over diksmuide te rijden en in middelkerke op den E40 te gaan. Van thuis is het net geen anderhalf uur rijden, dus rond 6u15 aanzetten.

Ik denk ook dat VTT wat vroeger zal moeten vertrekken zenne ...

seg slijkmanneke, ik rij ook via diksmuide ... mss kunnen we met de gasten van rond diksmuide ook afspreken ... om dan in groep naar ginder te bollen ...

zo is er al een plaats in rekkem, mss eentje in brugge (lichterveldenaere, traxer, ...) en mss nog eentje in diksmuide erbij ...

of mss met z'n allen (bruggelingen, lichterveldenaere en diksmuidelingen (in de wijde omgeving) afspreken in nieuwpoort aan de afrit ...

greetz

jocca
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Slijkcrosserke : ge hebt me were niet goed verstaan,hé. #-o
Ik zal tegen 7u30 in Wissant zijn. :-D
Maar de weg die ik neem is eerst de A17 tot in Brugge en vanuit Brugge naar Duinkerque en zo door naar Wissant.
Voorlopig heb ik nog met niemand afgesproken maar ik wil gerust tegen een bepaald uur ergens wachten op de forum"gang".
Anders zie ik jullie wel ..............op de eerste startrij :-D

Ik moet er 157 km overdoen naar ginder of 1u38 rijden met mijn autootje.

Oja,het is niet omdat den bbq niet doorgaat dat er ook geen aprés zal zijn,hé.

Ik breng een goedgevulde frigobox wel mee (en ook wat glazen :wink: )
Ik zal misschien ook kijken voor een versnaperingske.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

We kunnen misschien inderdaad met de meute van diksmuide/brugge afspreken langs de E40.
De beste plaats is volgens mij diene nieuwe Texaco tussen Middelkerke en Nieuwpoort. Veel parking en onmiddelijk terug op den SNELweg :wink:
Alst voor de rest goed is zorg ik dak er tegen 6u30 ben :bounce:
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Da ziet er inderdaad veel belovend uit als ik jullie zo hoor vertellen. Maar bijna 2 uur rijden is toch wel veel. Zeker moest mijn broer nie meegaan. Alleen is dan ook maar alleen, niet waar.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

vommie wrote:Da ziet er inderdaad veel belovend uit als ik jullie zo hoor vertellen. Maar bijna 2 uur rijden is toch wel veel. Zeker moest mijn broer nie meegaan. Alleen is dan ook maar alleen, niet waar.
anders kom je naar rekkem hé... er zal wel nog ergens plaats zijn in onze wagens... :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

toeme, na de cassel trophy als eerste franse ervaring wou ik deze graag doen, maar 't is communie-time in de familie :cry:
groten tetter
Mountainbiker

Post by groten tetter »

6.30 Texaco. Voor ons tetters is dat ok. Wieder zien met 3en. :-).
Wien zorgt voor boterkoeken? :lol:
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

wij ( TET-ploeg Torhout) gaan in 2 groepen
ene voor de grotere afstanden
de dames een uur later voor de 40 of 50

kunnen we geen zo'n partytent met zijwanden meenemen
zodat iedereen ( en vooral de meiskes) een beetje kleedruimte heeft, of is dat geen goed idee?
Post Reply