sorry , twas aan frawiwi bedoeltmore wrote:nee wij waren de wolfkens, dus jullie waren de buren van onze overburenmtb arno wrote:@more: als jullie de overburen van de wolfkes waren, dan waren jullie onze buren![]()
@ spillebeen, ik denk het ook
24 h van kester
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
@more, dat was zeker en vast jelle, ja hij rijdt super , pas 21 , hij rijd nu ongeveer 2 jaar, maar er waren er veel van onze club waar ik nie van verwachtte dat ze dat allemaal konden, en vooral na zo n slapeloze nacht.Jelle ( ploeg 118) wij ploeg 119 waren eigenlijk 1 team die met 2 ploegen aan de start kwam.
@ spillebeen : wij waren waarschijnlijk jullie buren. Maar t is je vergeven na zo n week end
@ het team die zorgde voor onze nachtmuziek tijdens onze 'slaap', leer volgend jaar aub meer dan 1 liedje en zing tot 8 uur, dan heeft iedereen evenveel nachtrust.
'laat de zon in je hart geniet van het leven,...
jong k was te moe , maar anders kwam ik persoonlijk ook een serinade geven aan jullie tent.
na 4.00u, want toen hield het plots op, maar voor ons werd het dan terug rijden deju
@ spillebeen : wij waren waarschijnlijk jullie buren. Maar t is je vergeven na zo n week end
@ het team die zorgde voor onze nachtmuziek tijdens onze 'slaap', leer volgend jaar aub meer dan 1 liedje en zing tot 8 uur, dan heeft iedereen evenveel nachtrust.
jong k was te moe , maar anders kwam ik persoonlijk ook een serinade geven aan jullie tent.
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
ja haha lol, ik was net in mijne wagen gekropen om een dutje te doen...frawiwi wrote:@ het team die zorgde voor onze nachtmuziek tijdens onze 'slaap', leer volgend jaar aub meer dan 1 liedje en zing tot 8 uur, dan heeft iedereen evenveel nachtrust.
jong k was te moe , maar anders kwam ik persoonlijk ook een serinade geven aan jullie tent.na 4.00u, want toen hield het plots op, maar voor ons werd het dan terug rijden deju
beginnen die mannen daar volle borst te zingen: laat de zon in je hart...
en dan nog meer dan ene keer amai.
maar in de plaats van mij daarin op te jagen begon ik mee te zingen in mijne slaapzak
theeft nie lang geduurd of den deze was al aan het knorren
alleen was het daarna van diene domme boemboemmuziek
heb je gezien wat we voorhadden met die straalkachel in onze tent?
spillebeen, ikzelf en nog een maat waren dat spel aan het proberen om in gang te krijgen, maar er was blijkbaar ergens een probleem...
en plots VLAM!! da begint daar vuur te spuwen van alle kanten, gelukkig had ik mijn muts op anders zat ik hier nu zonder haar
bijna die tent in de fik man
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
ik vind ze ook niet, op http://www.gooiksemountainbikeclub.be/...Jokke wrote:waar kunnen we de foto's bekijken die er genomen zijn? Zijn ze al online?
staan nog die van vorig jaar op (bij de foto's van de Wolfkens is spillebeen te bewonderen, de fotograaf(e) had blijkbaar een boontje voor hem)
-
Stijnie
- Mountainbiker
Dag mannen allemaal,
Precies allemaal al goed gerecupereerd...Ik trouwens ook al, verschiet ervan dat ik zo rap herstel. De spieren zijn wel allemaal nog een beetje stijf maar die worden woensdag lekker losgemaakt.
Zondag een dik pak friet gegeten met alles op en aan en de zetel en 1min was ik nog op de wereld en dan direct dromenland in. Om 22u00 heeft mijn vriendin mij wakker gemaakt en al slaapwandelen het bed in en direct weer weg. Maandag dagje verlof genomen en ne ganse dag in de zetel gelegen en gerust en vooral goed eten en drinken.
Tja de 24h alleen was gewoon eens een uitdaging voor mij om te zien hoe ver ik kan gaan eigenlijk, voor de fun...In het begin zag ik het echt niet zitten ze met die gietende regen als ik thuis vertrok...
Maar naar gelang het weer verbeterde zag ik het meer en meer zitten.
Mijn eerste deel van 3u30 kwam ik gewoon niet in mijn ritme dan goed gepauzeerd eten en drinken dan weer 3u30 was ik wel goed. De eerste keer de nacht had ik het toch wel lastig ze pfff...Altijd dazelfde lieken jongens toch geen volk langs de kant en het was zo stillekes! De nacht terug in twee gesplitst en tweede deel weer vlotter...En toen het klaar begon te worden herleefde ik en ook die uren verminderden lekker ah zalig. Goed ontbijt genomen en recht naar de finish!!! De laatste rondes kon ik mij wel niet meer inhouden ze, moest al ne ganse tijd doseren! En in de benen zat toch nog jus in ze...teken dak goed gedoseerd, gegeten en gedronken heb. Dus van voor op de grote plaat en eindelijk kon ik koersen. Mijn pa kon zijn ogen ni geloven en zei wa steekt em nu uit...
En dan die meet man echt da volk...da zijn de momenten waar je het voor doet hé! Ni voor de overwinning, zeker ni voor geld, gewoon het respect van al die bikers dat je krijgt!!! Kippenvelmoment hé en zelf een beetje emotioneel worden als uwe pa en schoonpa daar staat met nen dikke proficiat en die hebben zelf een 24h bevoorrading gedaan. Moest enkel maar trappen en voor de rest niets.
Toch zou ik allen die daar was willen bedanken voor de steun, sfeer, aanmoedigingen en nog allemaal van die dingen! Chapeau aan alle deelnemers, want tis toch een prestatie wat ieder daar van ons geleverd heeft hé. Op naar volgend jaar
Voor de fotos gaan jullie nog een beetje geduld moeten hebben ze, want er zijn een pak fotos genomen die per team online zullen komen.
www.gooiksemountainbikeclub.be
Precies allemaal al goed gerecupereerd...Ik trouwens ook al, verschiet ervan dat ik zo rap herstel. De spieren zijn wel allemaal nog een beetje stijf maar die worden woensdag lekker losgemaakt.
Zondag een dik pak friet gegeten met alles op en aan en de zetel en 1min was ik nog op de wereld en dan direct dromenland in. Om 22u00 heeft mijn vriendin mij wakker gemaakt en al slaapwandelen het bed in en direct weer weg. Maandag dagje verlof genomen en ne ganse dag in de zetel gelegen en gerust en vooral goed eten en drinken.
Tja de 24h alleen was gewoon eens een uitdaging voor mij om te zien hoe ver ik kan gaan eigenlijk, voor de fun...In het begin zag ik het echt niet zitten ze met die gietende regen als ik thuis vertrok...
Maar naar gelang het weer verbeterde zag ik het meer en meer zitten.
Mijn eerste deel van 3u30 kwam ik gewoon niet in mijn ritme dan goed gepauzeerd eten en drinken dan weer 3u30 was ik wel goed. De eerste keer de nacht had ik het toch wel lastig ze pfff...Altijd dazelfde lieken jongens toch geen volk langs de kant en het was zo stillekes! De nacht terug in twee gesplitst en tweede deel weer vlotter...En toen het klaar begon te worden herleefde ik en ook die uren verminderden lekker ah zalig. Goed ontbijt genomen en recht naar de finish!!! De laatste rondes kon ik mij wel niet meer inhouden ze, moest al ne ganse tijd doseren! En in de benen zat toch nog jus in ze...teken dak goed gedoseerd, gegeten en gedronken heb. Dus van voor op de grote plaat en eindelijk kon ik koersen. Mijn pa kon zijn ogen ni geloven en zei wa steekt em nu uit...
En dan die meet man echt da volk...da zijn de momenten waar je het voor doet hé! Ni voor de overwinning, zeker ni voor geld, gewoon het respect van al die bikers dat je krijgt!!! Kippenvelmoment hé en zelf een beetje emotioneel worden als uwe pa en schoonpa daar staat met nen dikke proficiat en die hebben zelf een 24h bevoorrading gedaan. Moest enkel maar trappen en voor de rest niets.
Toch zou ik allen die daar was willen bedanken voor de steun, sfeer, aanmoedigingen en nog allemaal van die dingen! Chapeau aan alle deelnemers, want tis toch een prestatie wat ieder daar van ons geleverd heeft hé. Op naar volgend jaar
Voor de fotos gaan jullie nog een beetje geduld moeten hebben ze, want er zijn een pak fotos genomen die per team online zullen komen.
www.gooiksemountainbikeclub.be
- spillebeen
- Mountainbiker
Post by spillebeen »
Ook nog een dikke proficiat voor Stijn van wege spillebeen.
Ik denk ni da ik het zou uitgereden hebben in mijn ééntje , ge moet het maar doen dag en nacht rijden , en zeker snachts als er zo goed als niemand staat om U aan te moedigen .
ik wens je nog veel lof toe met je prestatie .

Ik denk ni da ik het zou uitgereden hebben in mijn ééntje , ge moet het maar doen dag en nacht rijden , en zeker snachts als er zo goed als niemand staat om U aan te moedigen .
ik wens je nog veel lof toe met je prestatie .