Canyon-meeting

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Verzopen? Hey, we hadden Nico_1977 bij, he. Dan kan het gewoon niet fout lopen! Kaart, GPS, ... voor alles heeft 'm gezorgd. =D>
't Was de moeite om al die schoon fietskes langs mekaar te zien. En snel dat we waren. Ongelofelijk! Waar LaPierre stopt gaat Canyon door! :bounce: (inside joke 8) )

Effe serieus nu, 't was plezant. Waren uiteindelijk met 6. Van Nicolasdb en Section_00 hebben we niks meer gehoord. Waar waren jullie, mannen?We hebben al de fietsen eens goed gekeurd en vergeleken. Iedereen is content over zijne vlo, dus veel negatieve opmerkingen kwamen er niet. Enkel over de handvatten van Iridium is bijna iedereen het eens, veeeeeel te hard. De Fox achtervering werkt goed. Wel heel anders dan bij m'n RockShox.
40 kilometer hebben we samen gemaakt. 720 hm. Vanwege de regen hebben de meesten het bij 1 route gehouden. Ridley86 en Blokske hebben nog een luske van 20 km gedaan bij gedaan. Die mannen hadden energie in overvloed. (Epo? :oops: )
Omdat we vroeger dan verwacht gestopt zijn was er ook niemand om ons binnen te laten in de sporthal. Die heb ik dan maar telefonisch verwittigd. Na 10 minuten had die kerel toch door dat we niet meer kwamen. Wat hij daartussen brabbelde heb ik niet allemaal verstaan. MT-Barbie, toch bedankt voor de moeite!
Nico_1977 en BENd Over hebben foto's gemaakt. Die zullen hier binnenkort wel tevoorschijn komen.

Nog bedankt voor de gezellige meeting! Tot de volgende keer. :wink:
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

Nee we zijn niet verzopen of verloren gereden..
Ja we zijn nat geworden..

JA het was super.. Ik kijk al uit naar de volgende! :bounce:
Misschien ga ik dan toch wa uitgeslapen proberen te zijn.. da beinvloed toch uw kracht.. (voor zover dat ik er heb) .. vooral bergop heb ik gemerkt.. #-o :oops:

Allez, ik zal mijn kleine bijdrage eens doen.. de foto's er snel even op zetten. Tekst en uitleg zal der nog wel volgen.

VOOR:
Image
Image
Image
Image

NA:

Image
Image
Image
Image
Image

Als ge de full size foto's wilt kunt ge hier : http://users.telenet.be/nico.loysch/bike/meeting/ de grotere downloaden..

Cheers.. en tot de volgende .. (hopelijk met een zonneke en 25°.. [-o< )
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

Het was een leuke meeting. Stevig begonnen op een hevig klimmetje, direct iedereen op de adem getrapt. Voor de rest echt leuk biken Nog redelijk weer gehad. Prachtig parcour en toffe mensen. Spijtig dat er niemand meer wou meerijden na de pauze. Het weer was echt geweldig vanaf 13. Samen met blokske nog een toerkde gedaan dat normaal 20 km zou zijn. Een beetje verloren gereden en toch nog 25 km op de teller gezet.

Conclusie: geslaagde dag, spijtig van de regen in de voormiddag.

Ik kijk al uit naar de volgende. Als er wat meer bikers in de Canyon familie zijn :-)
MT-Barbie
Mountainbiker

Post by MT-Barbie »

Allé tis goed die foto's maar had toch liever wat lekker modderige benen gezien :cry:
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Het was daar wel plezant precies en mooie fietskes by the way =D> =D> .
Enkel over de handvatten van Iridium is bijna iedereen het eens, veeeeeel te hard
Dan kan ik deze 'Foamgrips' aanraden:

http://www.bbbparts.com/products/bike_p ... amgrip.jpg

Heb deze ook en vind ze super. Kosten iets van een 5 euro.
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

Kvond het een plezante dag, knappe route en toffe mensen leren kennen.
Moeten we zeker nog eens doen !

Hier nog enkele foto's:

Voor de rit
Image

Na de rit
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Zola
Mountainbiker
Location: S-Works HT m5 2007, X.0, X-max disc 2007, Magura Louise BAT Carbon

Post by Zola »

Wie is de trotse eigenaar van een Grand Canyon 9.0?
Content van?
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

die mini racer is van blokske van hier op het forum. Ik denk wel dat hij er content van is. Hij vloog gisteren met momenten 1m van de grond :-D En berg op ging het ook niet traag.
Blokske
Mountainbiker

Post by Blokske »

Wie is de trotse eigenaar van een Grand Canyon 9.0?
Content van?
Inderdaad zoals ridley86 al zei, ik ben de trotse eigenaar van dieje grand canyon 9.0. en ben er heel content van. op alle vlakken. rijd fantastisch!
Ik verschoot er eigenlijk wel van dat ridley 86 en ik de enige hard tails waren tussen de andere fully's. Ik had het eerder omgekeerd verwacht.
Ik zal hier even de link geven waar een paar foto's staan van mijn fietske. :wink:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=34738

@susxt : gij had gevraagd om te zeggen hoe die route 1 was.

Het was een schoon toerke. zeker minder asfalt als in route 3 denken wij. En er zat een geweldig singeltracks'ke met een heel schoon technisch "rotsachtig" afdalingske in. Eigenlijk hebben jullie wel iets gemist hoor. Het weer was toen eigenlijk perfect geworden. Niks regen en zelf de zon kwam erdoor :-D Die route is vrij kort denken we want als we niet verkeerd waren gereden dan hadden we ongeveer maar op een 16 km uitgekomen. Maar we zijn daar effe serieus mis gereden doorda we nogal hard voorbij de pijltjes zijn gevlamd en ze ni tegoei hebben bekijken :oops: en daar door een paar km erbij gedaan met heel wa bergop! :-D

Ik vond het een geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar. :wink:

C U !
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Heb idd wel ergens een beetje spijt. Maar ik was nat en begon het koud te krijgen. En het tempo waarop jullie vlogen kon ik toch niet bijhouden, dus 't is goed dat jullie je nog geamuseerd hebben. :wink:
Post Reply